Poveikį šių metų pajamoms, kaip ir ankstesniais laikotarpiais, turėjo mažėjančios pajamos iš balso telefonijos. Šių paslaugų grupės dalis bendrose pajamose per tris metų ketvirčius sudarė jau tik maždaug 40 procentų, rašoma įmonės pranešime spaudai.

Trečiasis metų ketvirtis pasižymėjo itin sparčiu išmaniosios televizijos ir šviesolaidinio interneto klientų skaičiaus augimu. Vasarą įgyvendinti organizacijos struktūros pokyčiai leido didinti veiklos efektyvumą.

„Teo“ išmaniosios (IPTV) televizijos klientų skaičius trečiąjį ketvirtį didėjo sparčiausiai per pastaruosius dvejus metus ir pasiekė 123,9 tūkstančio. Vien per šį laikotarpį šios paslaugos naudotojų skaičius išaugo 7,5 tūkst., o per pastaruosius dvylika mėnesių – daugiau nei penktadaliu. Klientų skaičiaus augimą lėmė jos atnaujinimas ir valdymo supaprastinimas metų pradžioje, o nuo liepos išmaniosios televizijos klientai gali savo TV ekranuose peržiūrėti internetu įkeltus vaizdo ar garso įrašus bei nuotraukas.

Sparčiai augo ir „Teo“ šviesolaidinio interneto klientų skaičius – per metus jų padaugėjo 11,5 proc. – iki 193,8 tūkstančio. Galimybes naudotis nuolat plečiamu „Teo“ šviesolaidinio interneto tinklu turi jau maždaug du trečdaliai šalies gyventojų. Paslaugos „TEO Wi-Fi“ klientų skaičius per pastaruosius 12 mėnesių išaugo beveik dvigubai ir pasiekė 126 tūkstančius.

„Sėkmingai užbaigėme ketvirtį, kurį bendrovė dirbo su įgyvendinta naująja struktūra bei vasaros pabaigoje baigta formuoti vadovų komanda. Šis laikotarpis pasižymėjo sparčiu televizijos ir interneto paslaugų klientų skaičiaus augimu, didėjo ir užimamų rinkų dalis. Rugsėjį augo ir bendras „Teo“ klientų skaičius, ir bendrovės pajamos. Be to, pajamos iš verslo klientams teikiamų IT paslaugų šį ketvirtį pirmą kartą viršijo pajamas iš jiems teikiamų balso telefonijos paslaugų. Tai pirmieji svarbūs pokyčių bendrovėje rezultatai“, – įmonės rezultatus komentavo įmonės generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Teo“ rinkos dalis, vertinant pajamas iš interneto prieigos paslaugų, 2014 metų antrąjį ketvirtį buvo 44 proc., o iš mokamos skaitmeninės televizijos paslaugų – 42,5 procento. Rinkos dalis pagal pajamas iš fiksuotojo telefono ryšio paslaugų antrąjį 2014 metų ketvirtį sudarė 94 procentus.

Per devynis šių metų mėnesius įmonė investicijoms skyrė 62 mln. litų. Daugiausia ji investavo į pagrindinį ir naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklus – 56 mln. litų, informacinėms sistemoms plėtoti skirti beveik 4 mln. litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)