"Bitėje" jis dirbo svarbių klientų skyriaus vadovu, paskui - Vilniaus regiono verslo klientų vadovu.

"Mane suviliojo didžiulės saviraiškos galimybės sparčiai augančioje kompanijoje. "Tele2" būsiu atsakingas už sprendimus, jų įgyvendinimą ir rezultatus", - sakė M.Ubartas.

Balandį "Tele2" rinkodaros direktoriumi pradėjo dirbti 29-erių Mindaugas Savickas, iki tol dirbęs bendrovėje "Philip Morris" Vengrijoje.

"Tele2" iš mobiliojo ryšio paslaugų teikimo pernai gavo 206,04 mln. litų pajamų - 27,6 proc. daugiau nei 2003-iaisiais (161,4 mln. litų).

Šie skaičiai gauti iš Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamų duomenų - pati bendrovė jokios finansinės informacijos neskelbia.

Dar 82,8 mln. litų pajamų "Tele2" gavo iš tinklų sujungimo ir valdė 20,5 proc. šios rinkos.

2004 metų pabaigoje "Tele2" turėjo 1,162 mln. klientų - 2 kartus daugiau nei prieš metus (592 tūkst.). Pagal klientų skaičių "Tele2" priklausė 34 proc. rinkos (prieš metus - 27,3 proc.).

"Tele2" pirmauja išankstinio apmokėjimo paslaugų ("Pildyk" ir "Mažylis") rinkoje, prasčiausios įmonės pozicijos - verslo klientų segmente.

Per visus 2004 metus mobiliojo ryšio rinka išaugo 8,5 proc. iki 1,087 mlrd. litų. Sparčiau nei rinka augusi "Tele2" pagal pajamas nusileidžia "Omnitel" bei "Bitei GSM", tačiau lenkia pastarąją pagal klientų skaičių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją