Tačiau planšetofono adaptacija virtualiai realybei vyko ne taip sklandžiai, kaip norėjosi, prisipažino „Oculus VR“ vyriausiasis inžinierius Johnas Carmackas, dalyvavęs ir „Samsung“ virtualios realybės akinių kūrime.
Visų pirma, pasak J. Carmacko, „Android“ programavimo aplinka su jos „pririšimu“ prie JAVA apsunkina darbą su programiniu kodu. Legendinis žaidimų „Doom“ ir „Quake“ autorius iki šiol gailisi, jog galutinis sprendimas nėra toks dailus ir patogus, kaip norėjosi.
Antra, bandymai maksimaliai išnaudoti „Galaxy Note 4“ procesorių ir grafikos posistemę priversdavo planšetofoną greitai perkaisti, jau nekalbant apie labai trumpą baterijos darbo laiką.
J. Carmacko teigimu, siekiant užtikrinti tam tikrą balansą, teks apriboti scenos atnaujinimo dažnį, o kartu kitaip paskirstyti apkrovimą tarp procesoriaus ir grafikos posistemės. Kūrėjams nepriimtina, kuomet pagrindinio ir grafikos procesorių ištekliai išnaudojami maksimaliai – teks kažką aukoti, atsižvelgiant į programinės įrangos poreikius.
Vis tik net ir papildomos priemonės neapsaugos „Galaxy Note 4“ nuo perkaitimo esant intensyviam naudojimui, tvirtina J. Carmackas. Pasinėrimo į virtualų pasaulį seansus teks apriboti iki 10-15 minučių. Ilgesnių seansų išmanusis telefonas neištvertų. Į tai turėtų atsižvelgti visi programinės įrangos kūrėjai.