Iki šiol bendrovės specialistai paslaugas telefonu siūlydavo paskambinę atsitiktinai sugeneruotais numeriais, o žmogaus sutikimą išklausyti pasiūlymą gaudavo pokalbio metu.

Gegužę valstybės institucijos pateikė išaiškinimus, kad telerinkodarą galima vykdyti tiktai gavus išankstinį žmogaus sutikimą, o skambučiai atsitiktinai sugeneruotais numeriais pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymus.

„Griežtai laikomės teisės ir etikos normų, todėl operatyviai įgyvendiname valstybės institucijų išaiškinimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Laikydamiesi teisės aktų, bendrovės telerinkodaros specialistai nebeskambins vartotojams, kurie nepateikė sutikimų gauti pasiūlymus telefonu. Naujoji tvarka įsigalioja nuo rytdienos.

Tokiu konkurentų sprendimu džiaugėsi ir „Bitės“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys: „Džiaugiamės, kad ir kiti rinkos žaidėjai priima teigiamus sprendimus telerinkodaros srityje. Kaip jau minėjome prieš daugiau nei pusmetį ir pakartojome kelis kartus šiais metais: „Bitės“ nuomone, telerinkodara turi būti nutraukta nedelsiant dėl rinkos iškreipimo, siūlant geriausius pasiūlymus tik naujiems klientams, ir, svarbiausia, dėl abejotinų (tikėtina neteisėtų) klientų sutikimo surinkimo formų. „Bitė“ jau senai sumažino telerinkodaros apimtis iki minimumo, o praėjusią savaitę ją visiškai nutraukėme privačių klientų segmente. Manome, kad tai turėtų būti padaryta ir verslo segmente, nes juridiniu požiūriu kliento sutikimas telerinkodaroje ten yra taip pat privalomas ir tokia pat forma, kaip ir privačių klientų atveju.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)