Tiesa, „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė tikina, kad taip nutiko ne dėl blogo jų bendrovės darbo, o atvirkščiai, dėl gražaus ir etiško elgesio su konkurentų klientais: „Šio mėnesio numerio perkėlimo rezultatus į „Bitę“ lėmė tai, kad atsižvelgdami į telerinkodaros problemos kontekstą rinkoje bei gausėjantį vartotojų pasipiktinimą dėl telerinkodaros skambučių, kovo mėnesį iki minumumo sumažinome telerinkodaros apimtis“.

Primename, kad ryšio operatoriai pradėjo derybas dėl telemarketingo paslaugų atsisakymo bendru sutarimu – šį procesą inicijavo Ryšių reguliavimo tarnyba, tačiau „Bitė“ jam labai aktyviai pritaria ir, šios bendrovės atstovų teigimu, skambučių konkurentų klientams kiekį sumažino iki minimumo – 15 000 per mėnesį. R. Latinytės teigimu, tokių skambučių sėkmės tikimybė yra maždaug 1 iš 200. Kitaip tariant, dėl 15 000 skambučių „Bitė“ iš konkurentų galėjo nuvilioti tik maždaug 75 klientus.

Viso praėjusį mėnesį „Bitę“ pasirinko 5603 konkurentų klientai, bet nesnaudę konkurentai iš jų nusiviliojo 8269 klientus, taigi, šios įmonės klientų kiekis pakito 2666 vienetais neigiama kryptimi. „Omnitel“ bendro klientų kiekio pokytis buvo 1531 – taip pat į neigiamą pusę. Iš didžiųjų operatorių teigiamais rezultatais džiaugėsi tik „Tele2“ - juos pasirinko 4079 klientais daugiau nei konkurentams iš šios bendrovės pavyko išvilioti.

„Nuolat teikiame gerus pasiūlymus visoms klientų grupėms ir daug investuojame į paslaugų kokybę. Tai lemia, kad žmonės renkasi „Tele2“ ir rekomenduoja mus savo artimiesiems“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Numerių perkėlimo analizė per metus iki 2014 m. kovo
Foto: DELFI

Numerių perkėlimo tarp ryšio operatorių paslaugą administruoja UAB „Mano numeris“.