Antroje ateinančių metų pusėje ketinama visuomenei pristatyti du naujus telefono modelius su didesniais ekranais, kurių stiklas korpuso pakraščiuose užlinksta. Vėlesniuose modeliuose gali atsirasti ir jutiklių, kurie gali atpažinti, ar prisilietimas yra labai lengvas, ar stiprus, sakė asmuo, nenorėjęs, kad žurnalistai atskleistų jo tapatybę, mat šios naujienos dar nėra oficialios.

Pasak šio asmens, nauji telefonai bus su 4,7 ir 5,5 colių įstrižainės ekranais – tokiu būdu „Apple“ galės varžytis ir su „Samsung Galaxy Note 3“, kurio įstrižainė yra 5,7 colio. Pietų Korėjos gamintojai praėjusį mėnesį pristatė ir telefonus su lenktais ekranais - „Samsung“ pristatė „Galaxy Round“, o „LG Electronics“ - „LG G Flex“. Didelė „Samsung“ telefonų modelių ir ekranų įstrižainių įvairovė padėjo šiai įmonei aplenkti „Apple“ pasaulinėje rinkoje parduodamų išmaniųjų telefonų kiekiu.

Naujieji „Apple“ telefonai kol kas yra projektavimo fazėje ir jų gamybos planai nėra baigti, tačiau galima tikėtis, kad „Apple“ juos pristatys ateinančių metų trečią ketvirtį. Pasak informatoriaus, lietimo stiprumą registruojantys jutikliai yra vis dar bandomi ir mažai tikėtina, kad jie jau bus parengti artimiausios kartos „iPhone“ telefonams, todėl pagal dabartinį planą juos ketinama montuoti tik į kiek vėlesnį modelį.

„Apple“ atstovė spaudai Natalie Kerris šios nutekintos informacijos nekomentavo.

Taivanio rinkos analizės bendrovės „Yuanta Financial Holding Co“ analitikas Dennisas Chanas sakė: „Ekrano dydis – tai viena iš sričių, kuriose „Apple“ turi vytis „Android“ stovyklą. Nuo pat pirmojo „iPhone“ pasirodymo, „Apple“ daugiausiai dėmesio sutelkė į komponentų inovacijas“.

Nuo šios partijos JAV bendrovė šiek tiek nukrypo šių metų rugsėjį: siekiant užkariauti platesnes rinkas, „Apple“ pristatė iškart dvi „iPhone“ versijas – pažangesnį „iPhone 5S“ ir pigesnį, spalvingą „iPhone 5C“.

Tiesa, paklausa 5S modeliui yra gerokai didesnė, o po prekybos pradžios 5C modelių gamybos apimtys buvo sumažintos.

Išanalizavus prognozės duomenis, „Apple“ paviešintus šio mėnesio pradžioje, „Bloomberg“ numatė, jog bendrovės pajamų augimas šį šventinį ketvirtį gali būti pats mažiausias nuo pat 2008 metų. Nestipraus parduodamų įrenginių kiekio augimo sulėtėjimo šį ketvirtį tikisi ir „Samsung“.