Kaip pranešė 2010 m. kovo mėnesį įkurtas tinklapis, jam pavyko pritraukti 225 mln. dolerių iš grupės investuotojų, vadovaujamos „Fidelity Investments“.

Kiek anksčiau šiais metais jis pritraukė 200 mln. dolerių, tuomet firmos rinkos vertė siekė 2,5 mlrd. dolerių.

„Pinterest“ planuoja naująsias lėšas panaudoti toliau plečiant savo tarptautines operacijas.

„Ši nauja investicija suteikia mums galimybę dar ryžtingiau siekti savo užsibrėžtų tikslų“, - sakė tinklapio vadovas Benas Silbermannas.

Šis tinklalapis - tai virtuali lenta, kurioje siūloma prisegti patikusias nuotraukas ar vaizdo filmukus, kuriuos vartotojai randa naršydami internete. „Pinterest“ vartotojai dalinasi batų, rūbų, rankinių, iPhone, nešiojamųjų kompiuterių dėklų, receptų ir netgi alkoholinių gėrimų nuotraukomis. Puslapis vis sparčiau populiarėja.

San Franciske įsikūrusi kompanija neseniai įsteigė savo padalinius Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Iki metų pabaigos ji siekia išplėsti savo veiklą dar dešimtyje šalių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)