Pasak „Eurocom“ rinkodaros vadovės Dianos Cilciūtės, bendrovės teikiamos „Nokia“ telefonų aptarnavimo paslaugos bus antro lygio. Trečio lygio paslaugas Lietuvoje teikia tik viena įmonė - „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC).
„Sugedus mobiliajam telefonui, mūsų klientui jau nebereikės kreiptis į kitas mobiliųjų telefonų remonto paslaugas teikiančias įmones, o tiesiog ateiti į mūsų salonus. Profilaktinis telefono patikrinimas bei programinės versijos atnaujinimas garantiniu laikotarpiu mūsų salonuose yra nemokamas,“ – teigė D. Cilciūtė.
„Eurocom“ taip pat bendradarbiauja su „Mobiliųjų telefonų techniniu centru“ ir Sonex“ bendrovėmis, kurios remontuoja „Nokia“, „Samsung“, „Siemens“ ir „Sony-Ericsson“ mobiliuosius telefonus. „Visgi išplėsta teikiamų paslaugų sfera leidžia mūsų klientams kreiptis tiesiai į mus ir taip sutaupyti ne tik pinigus, bet ir laiką“, - sakė D. Cilciūtė.
Bendrovės apyvarta pernai siekė 27 mln. litų. Tai 50 proc. daugiau nei 2003-aisiais, kuomet apyvarta siekė 18 mln. litų. Daugiausia pajamų „Eurocom“ pernai gavo iš fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugų – 22,3 mln. litų arba beveik tris kartus daugiau nei 2003-aisiais (8 mln. litų). Kitą „Eurocom“ apyvartos dalį 2004-aisiais sudarė pajamos iš kitos telekomunikacinių sprendimų diegimo bei priežiūros veiklos.
2004 metų pabaigoje „Eurocom“ mobiliojo ir fiksuoto ryšio abonentų skaičius siekė 30 tūkst. - tai 1,5 karto daugiau nei jų buvo metų pradžioje. Didžiąją „Eurocom“ fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų dalį sudaro verslo klientai – apie 80 procentų.