Bendrovė praneša, kad RTT įpareigojimai ir su tuo susiję reikalavimai „Teo“ teikiant fiksuotojo ryšio nacionalinių ir tarptautinių skambučių paslaugas gyventojams bei verslui neteks galios nuo 2014 metų sausio 1 dienos.

Sprendimą RRT priėmė atlikusi fiksuotojo telefono ryšio paslaugų rinkų tyrimą ir nustačiusi, kad rinkose nacionalinių skambučių vartotojams bei paslaugų gavėjams ir tarptautinių skambučių vartotojams bei paslaugų gavėjams egzistuoja efektyvi konkurencija.

„Tai reiškia, kad „Teo“ galės lanksčiau nustatyti kainas gyventojams ir verslui. Sumažėjus administravimo reikalavimams galėsime greičiau reaguoti į rinkos sąlygas ir pateikti patrauklesnių pasiūlymų vartotojams,“ – teigia „Teo“ paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas.

Bendrovė teigia, kad „Teo“ klientų vidutinė pokalbių trukmė per mėnesį yra bene didžiausia ir per pirmąjį 2013 metų ketvirtį ji pailgėjo daugiausiai – tai parodė Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) paskelbti duomenys.

Atsižvelgdama į kintančius vartotojų poreikius ir įpročius, šio mėnesio pradžioje bendrovė „Teo“ iš esmės pertvarkė esamiems ir naujiems klientams siūlomus pagrindinius namų telefono pokalbių planus: vartotojams suteikta daugiau papildomų pokalbių minučių ne tik į fiksuotojo, bet ir mobiliojo ryšio tinklus už 0 ct/min.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)