Jei pasigilintume į statistiką, galima matyti, jog apie 60 proc. vartotojų, turinčių stacionarius ir nešiojamus kompiuterius su „Windows 8“ naudojasi tik viena „Metro“ aplikacija per parą. Situacijos nė kiek nepagerina net sensorinių ekranų buvimas, kadangi 44 proc. planšetinių kompiuterių su Windows 8 naudotojų elgiasi lygiai taip pat, kaip ir tradicinių kompiuterių savininkai.

Iš tokių „Windows 8“ aplikacijų, kurios yra dažniausiai naudojamos, yra „Mail“, „Photos“, „Weather“ ir „Camera“. Deja, duomenų apie naršyklės „Internet Explorer 10“ naudojimą statistikoje nėra. Daugelio kitose operacinėse sistemose populiarių aplikacijų, tokių kaip „Netflix“, naudojimas „Windows 8“ yra labai minimalus, tuo tarpu kai kurių apskritai nėra (pavyzdžiui, „Facebook“).

Statistika buvo surinkta iš 11 tūkst. „Windows 8“ (operacinė sistema „Windows RT“ tyrime nedalyvavo) vartotojų. Tikėtina, į tyrimą įtraukus „Windows RT“ vartotojų įpročių statistiką, rezultatai būtų kiek kitokie. Antra vertus, „Windows RT“ planšetinių kompiuterių parduota vos 200 tūkst., taigi šis kiekis yra beveik niekinis, lyginant su 250 mln. per metus parduodamų asmeninių kompiuterių.