Taivanio bendrovės padalinys „Avanti“ Kinijoje apklausė reprezentatyvią 3000 išmaniųjų telefonų naudotojų imtį. Pietų Korėjos bendrovės užsakyta „Samsung Galaxy SIV China Market Report“ apklausa bus tarsi balzamas „Samsung“ širdžiai. Bet štai konkurentai turėtų pradėti rautis plaukus.

Panašu, kad „Samsung“ rinkodarininkai savo darbą atlieka puikiai – 60 proc. respondentų tikina, kad jie apie „Galaxy S4“ žino nuo pat jo oficialaus pristatymo.

58,4 proc. esamų „Samsung“ įrenginių vartotojų sakė, kad juos domina galimybė įsigyti naują telefoną. Įdomu, kad tokį patį atsakymą pateikė ir 52,4 proc. esamų „Apple“ produkcijos vartotojų – tokį skaičių „TrendForce“ pavadino „nerimą keliančiai dideliu“.

Gana įdomioje Kinijos rinkoje „Samsung“ naująjį flagmaną norėtų turėti ir 40 proc. visų kitų gamintojų telefonų turėtojai. Tiesa, savo šalies gamintojams kinai ištikimi - „Xiaomi“ į „Samsung“ išmainytų tik 38 proc. vartotojų.

Žinoma, negalima lyginti atsakymų į klausimą „ar domina galimybė įsigyti“ ir realių pardavimų, tačiau jeigu ši imtis reprezentuoja visų kinų pirkimo įpročius, tuomet tyrimo rezultatai duoda labai daug peno Timui Cookui ir jo vadovaujamai komandai.

Kinijoje „Apple“ sugebėjo užkariauti tik 9,6 proc. rinkos – jeigu pusę jos atims „Samsung“, tai bus gana rimtas smūgis bandymams stipriai įsitvirtinti šioje itin perspektyvioje rinkoje.

Kol kas neaišku, ar „Apple“ ketina pasiūlyti papigintą „iPhone 5“ versiją tokioms rinkoms, kaip Kinija, kur dominuoja vidutinio lygio ir pigesni išmanieji telefonai, o vartotojų akį labiausiai traukia konkurencingą kainą ir neprastą kokybę siūlantys „Xiaomi“, „Huawei“ bei ZTE.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (86)