Turbūt pačiame brangiausiame viso pasaulio reklaminiame plote, Times Square aikštėje Niujorke, tiesiai virš „Samsung“ kvietimo „Būti pasirengus naujajam „Galaxy“ (Be ready 4 the next Galaxy), savo reklaminį stendą turėjusi bendrovė LG patalpino vizualiai labai panašią reklamą su užrašu „LG Optimus“ yra jau dabar“ (LG Optimus G is here 4 you now!), taip tarsi pašiepdama savo pagrindinę konkurentę teigiant, kad LG jau siūlo tai, ką „Samsung“ parodys tik šį vakarą. Abiejose reklamose daugiausi į akis krentantis dalykas – didžiulis skaičius 4, tik vėliau akis užkliūva už skirtingų tekstų aplink skaičių.

Nežinia kaip į tokią reklamą sureaguos „Samsung“, bet už išradingumą (arba puikius trolinimo sugebėjimus) LG tikrai reikėtų pagirti – jie konkurentams įgėlė panašiai, kaip „Samsung“ laikas nuo laiko pašiepiančiomis reklamomis įgelia „Apple“.