JAV programinės įrangos korporacija skelbia, kad baigtas outlook.com išankstinės demonstracijos periodas ir svetainė tapo viešai prieinama viso pasaulio vartotojams. Ir tuo pačiu pradedamas 300 mln. hotmail.com vartotojų perkėlimas į naują el. pašto sistemą. Tiesa, senieji vartotojai išsaugos savo įprastinius pašto adresus – ar jie baigtųsi hotmail.com, ar live.com, ar msn.com – tačiau „Hotmail“ prekės ženklas pamažu bus marinamas.

Perėjimas vyks palaipsniui: iš pradžių ištikimieji „Hotmai“ vartotojai gaus elektroninius laiškus ir įspėjimus kitais galimais kanalais apie tai, kad vyksta permainos. Jie prie naujos pašto sistemos galės pereiti nedelsiant arba atidėti permainas kuriam laikui. Tačiau „Microsoft“ tikisi, kad iki vasaros pabaigos visi „Hotmail“ vartotojai jau bus perkelti į outlook.com.

Daugumai paprastų vartotojų tokios permainos turėtų būti gera naujiena – jeigu tik priverstinį el.pašto aplinkos pasikeitimą galima apskritai vadinti geru dalyku. Žinoma, sunku prognozuoti kaip reaguos vartotojai, kurie dantimis ir nagais įsikabina į tai, kas jiems įprasta. Tačiau panašu, kad outlook.com atrodo gerokai paprasčiau nei hotmail.com, darbastalis mažiau užterštas nereikalingomis detalėmis, vartotojams siūlomi nauji laiškų organizavimo įrankiai. Tiesa, outlook.com vartotojo sąsaja labai panaši į „Windows 8“ buvusįjį „Metro“ dizainą – kai kuriems vartotojams jis ne prie širdies.

„Microsoft“ tvirtina, kad outlook.com jau turi 60 mln. aktyvių vartotojų, trečdalis jų yra ir „Gmail“ pašto paslaugos naudotojai. Pabaigus perkėlimą iš hotmail.com, outlook.com savo dydžiu galės beveik prilygti „Gmail“ (2012 metų birželį turėjo 425 mln. vartotojų) ir „Yahoo Mail“ (2012 metų gruodį – 281 mln. vartotojų) paslaugoms.

Be to, „Microsoft“ labai rimtai nusiteikę didinti savo vartotojų kiekį „Gmail“ ir kitų pašto paslaugų sąskaita: outlook.com ketinama aktyviai reklamuoti visuose žiniasklaidos kanaluose. Štai pora tokių reklamų:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)