Kaip ir buvo galima tikėtis, „Apple“ išliko rinkos lydere, tačiau jos rinkos dalis mažėja. Štai praėjusių metų ketvirtajame ketvirtyje kompanijos rinkos dalis buvo 43.6%, kai 2011 metų ketvirtajame ketvirtyje net 51.7%. Tai yra net apie 8% mažiau per vienerių metų laikotarpį.

Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung“ liko antroje vietoje, o šios kompanijos planšetinių kompiuterių pardavimai per vienerius metus padidėjo beveik keturis kartus. Visgi šio gamintojo rinkos dalis nėra didelė, lyginant su „Apple“, ir siekia apie 15.1%.

„Samsung“ paveržė antrąją vietą iš interneto prekybos giganto „Amazon“, kurio rinkos dalis mažėjo gana pastebimai nuo 15.9% iki 11.5%. Kompanijos „Asus“ pardavimai metų laikotarpyje didėjo labiausiai daugiausiai dėl puikaus darbo su „Google“ pristatant ypač pigius „Nexus 7” variantus.