Anot „eMarketer“ atstovo Karlo Fredrickseno, žmonės dažniau linkę pirkti naudodami planšetinius kompiuterius, kai yra geros nuotaikos. Be to, kompiuteris su didesnės įstrižainės jutimui jautriu ekranu palengvina apsipirkimą, tad tai daryti daug maloniau nei naudojant mobilųjį telefoną ar įprastą kompiuterį.

Naudodami mobiliuosius telefonus pirkėjai išleidžia maždaug 250 JAV dolerių (maždaug 650 litų), o naudodami planšetinius – vidutiniškai 329 JAV dolerius (maždaug 855 litus). 2011-aisiais statistika buvo kiek kitokie, žmonės dažniau pirkdavo naudodami mobiliuosius telefonus ir kur kas mažiau planšetinius kompiuterius.

„Daug mobiliųjų įrenginių naudotojų susiduria su problemomis pirkdami prekes, – teigia K. Fredricksenas, – nors pirkti bandoma naudojant mobiliuosius įrenginius, pastebima, kad pirkimo procesas dažniausiai baigiamas naudojant įprastus kompiuterius arba iš viso įprastose parduotuvėse.“ Apsipirkinėti internetu nėra taip populiaru, kaip norėtųsi, dėl to, kad interneto parduotuvėse ne visuomet galima rasti visas norimas prekes.

Konsultacijų bendrovės „PwC“ partneris Lietuvoje Vidas Venckus kalbėdamas viename interviu šiuo klausimu taip pat pasisakė skeptiškai. Vyriškis teigė, kad nors interneto parduotuvės populiarėja, patenkinti kliento poreikius naudojant tik vieną interneto parduotuvę darosi vis sunkiau, nes naudotojui pateikiamas siauras prekių asortimentas. Rinkoje gali išsilaikyti nebent tokie grandai kaip „Amazon”, kurie naudotojams gali pasiūlyti itin platų prekių asortimentą arba „Apple”, siūlanti įsigyti pasauliniu mastu patrauklų produktą.

Pasaulinės mažmeninės prekybos prognozės 2020 metais yra gana optimistiškos, manoma, kad iki tų metų mobiliaisiais apsipirkinės vis daugiau naudotojų, tačiau ar šis reiškinys taps įprastu, sunku prognozuoti.