Šaltinių teigimu, jungiant Pardavimų bei Klientų patirties ir procesų padalinius, labiausiai nukentės Pardavimų padalinys, kuriam vadovavo buvęs „Omnitel“ viceprezidentas pardavimams Rytis Ambrazevičius. Neseniai skelbėme, kad naujam formuojamam Klientų skyriui vadovaus Klientų patirties ir procesų skyriaus vadovė Lina Galatiltė, todėl R. Ambrazevičiui vietos „Omnitel“ nelieka, jis atleidžiamas.

„Tam tikri etatų pokyčiai bei pokyčiai struktūroje „Omnitel“ vyksta nuolat – tai susiję tiek su įmonės veiklos efektyvumu, tiek su pokyčiais visos „TeliaSonera“ grupės įmonėse. Kaip žinia, nuo 2013 metų sausio 1 dienos, sutelkdama dar daugiau dėmesio į paslaugų ir aptarnavimo kokybę bei santykį su klientais, „Omnitel“ performuoja struktūrą bei steigia naują Klientų padalinį, kuris kuriamas ankstesnių Klientų patirties ir procesų bei Pardavimų padalinių pagrindu. Natūralu, kad, jungiantis dviem įmonės padaliniams, visada būna pasikeitimų ir įmonės etatų struktūroje“, - sakė „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė.

Bendrovės atstovė atsisakė komentuoti kiek tiksliai ir kurių skyrių darbuotojų atleidžiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (138)