Internetinius projektus kuriančios įmonės direktorius pasakojo, kad prieš penkerius metus jam dažnai tekdavo girdėti verslininkų idėjas, kurie savo sėkme tikėjo kopijuodami jau sėkmingus internetinius portalus.

„Vėliau buvo pirkimo portalų banga. Buvo pridaryta daugybė vienodų puslapių, kurių apie 90 proc. numiršta per metus. Mes paskaičiavome, kad praeitą pusmetį buvo apie 60 grupinio pirkimo puslapių“, - kalbėjo D. Bagdžiūnas.

Šiuo metu įmonės direktorius pastebi, kad į Lietuvą atkeliavo programėlių išmaniesiems telefonams kūrimo banga, tačiau jis čia pastebi problemą: „Jau prieš metus buvo paskelbta, kad pasaulyje yra „app overload“ (liet. programėlių išmaniesiems telefonams per didelė pasiūla). Jei žadate kurti dar vieną, pamąstykite, ar jis yra unikalus, nes jei tik kopijuojate ir tikitės, kad naudosis jūsų, o ne kitų – pakliūsite į didžiulę bėdą“.

Pasak D. Bagdžiūno, tik viena iš šešių sukurtų aplikacijų idėjos autoriui nėra nuostolingos, atsiperka ties nuliu. Tačiau sulaukti pelno reikia sukurti vidutiniškai 13 programėlių. „Jei norite tokios sėkmingos kaip „Angry Birds” jums reikės sukurti apie 100”, - teigė įmonės vadovas.

Verslininkas taip pat pabrėžė, kad išgyvena tik vienas iš dvylikos „start-up'ų“, tačiau mažai apie tai kalbama.

„Gyvename megapasiūlos visuomenėje. Gyvename triukšmo perpildytame pasaulyje – žmogus Niujorke pamato apie 1000-1500 prekės ženklų per dieną. Ką padaryti, kad potencialus klientas jus pastebėtų?“, - retoriškai klausė pranešėjas.

„Jei esate kažkurios srities specialistas, tai stenkitės mąstyti per savo verslo prizmę: turite savo tikslus, savo produktą ir prie jų dirbkite“, - patarė verslininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)