"Ten yra viskas teisingai parašyta, bet ta metodika yra netiksli", - teigė "Omnitel" viceprezidentas Dainius Pupkevičius.

Jis pateikė skaičiavimus, atliktus "Omnitel" programine įranga, kuri apskaičiuoja kiekvieno operatoriaus abonentų skaičių pagal tai, kiek kurio operatoriaus numerių skambina į "Omnitel" tinklą arba gauna skambučius iš jo.

Netgi atmetus 10 proc. abonentų, kurie, tikėtina, į "Omnitel" tinklą niekuomet neskambina, šios bendrovės duomenys rodo beveik 10 proc. mažesnius kitų operatorių abonentų skaičius, nei yra pateikta RRT ataskaitoje.

Mobiliojo ryšio operatoriai turi vis daugiau neaktyvių klientų, kurie per tris mėnesius nė karto neskambina ir negauna/nesiunčia SMS žinučių. Daugiausiai neaktyvių klientų, RRT duomenimis, turėjo "Bitė" - 79,9 tūkst. (10,4 proc. visų klientų) bei "Tele2" - 87 tūkst. (9 proc.). "Omnitel" turėjo 65 tūkst. pasyvių klientų (5,3 proc. visų abonentų).

"Šiuo metu karai vyksta iš tikrųjų, - komentavo D. Pupkevičius. - "Bitė" ir "Tele2" kariauja karą, kas yra antras pagal dydį".

"Omnitel" viceprezidento teigimu, tas pats vartotojas turi 2-3 išankstinio apmokėjimo paslaugų korteles, kurių dažnai nenaudoja, todėl duomenys apie mobiliojo ryšio vartotojų skaičių yra išpūsti. "Mūsų konkurentai bando užpulti mūsų stipriausią vietą. Ir tai yra jų didžiausia klaida", - konkurentų "karus" komentavo D. Pupkevičius.

"Karas jau seniai baigėsi, tai praeitis. Mūsų tikslas - būti vieninteliu ir didžiausiu Baltijos šalių operatoriumi, teikiančiu visas telekomunikacijų paslaugas", - Eltai sakė "Tele2" komercijos direktorius Pranas Kuisys.

Jis teigė, kad žmonės, norėdami turėti geriausias sąlygas, per rinkodaros akcijas gauna arba įsigyja skirtingas išankstinio apmokėjimo paslaugų korteles, ir tai yra natūralu. "Jei "Omnitel" pripažįsta, kad "Ežio" kortelė priklauso jiems, ji neturėtų apie tai kalbėti, nes pati šias korteles dalina kaladėmis", - tvirtino P. Kuisys.

"Bitė" nėra susikoncentravusi ties kova prieš konkurentus. Mūsų tikslas - tapti geriausiai klientus aptarnaujančia bendrove, kad esami klientai būtų patenkinti mūsų teikiamomis paslaugomis bei pritrauktume naujų klientų", - teigė "Bitės" generalinis direktorius Jesper Theill Eriksen.

Anot jo, bendrovei labai svarbu ne tik didinti klientų skaičių, bet ir auginti pajamas. "Faktai rodo, kad mūsų pajamų dalis per trečiąjį ketvirtį, palyginti su antruoju, išaugo", - sakė "Bitės" vadovas.

Šių metų rugsėjo pabaigoje bendrovė "Omnitel" turėjo 1,225 mln. klientų (41,13 proc. rinkos), antroji pozicija teko "Tele2" - 966,9 tūkst. (32,45 proc.), trečioji - "Bitei GSM" - 767,8 tūkst. (25,77 proc. rinkos).

RRT duomenimis, mobiliojo ryšio operatorių pajamos šiemet per devynis mėnesius siekė 805,3 mln. litų.

Per 2003 metus mobiliojo ryšio operatorių pajamos sudarė 1,002 mlrd. litų. Trečiąjį 2004 metų ketvirtį mobiliojo ryšio operatorių pajamos siekė 276,88 mln. litų ir buvo 1,1 proc. didesnės nei antrąjį šių metų ketvirtį.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją