Tai - 1,8 mln. šalies gyventojų. 2003-iųjų rudenį mobiliuoju ryšiu naudojosi 60 proc. apklaustųjų.

"Aktyvių rinkodaros kampanijų, kurių metu itin geromis sąlygomis siūloma įsigyti naujas SIM korteles, pasekmė yra žymus mobiliojo ryšio vartotojų, turinčių daugiau nei vieną SIM kortelę, augimas", - sakė "TNS Gallup" vyriausioji projektų vadovė Agnė Ambrazevičienė.

Anot jos, Lietuvoje šiuo metu yra apie 14 proc. mobiliojo ryšio vartotojų, kurie turi dvi ar daugiau SIM korteles.

Apklausa parodė, kad "Omnitel" pagal klientų (SIM kortelių) skaičių valdo 45,9 proc., "Tele2" - 33,9 proc., "Bitė GSM" - 20,1 proc., o "Eurocom" - 0,1 proc. mobiliojo ryšio rinkos.

Verslo klientų rinkoje pagal abonentų skaičių lyderė taip pat yra "Omnitel" - 71,2 proc. rinkos. Antrąją poziciją užima "Bitė GSM" - 22,4 proc., trečiąją - "Tele2" - 4,7 proc., o ketvirtąją - "Eurocom" - 1,7 proc. rinkos.

Privačių klientų, sudariusių sutartis, rinkoje taip pat pirmauja "Omnitel" (52,1 proc.), toliau yra "Tele2" (28,3 proc.) ir "Bitė" (19,1 proc.).

Išankstinio mokėjimo paslaugų segmente pirmauja "Tele2" - 43,8 proc. rinkos, "Omnitel" priklauso 35 proc., o "Bitei" - 21,2 proc. šios rinkos.

Nuo šių metų pavasario iki rudens "Omnitel" rinkos dalis išaugo dviem procentiniais punktais, "Bitės" - sumažėjo 3,3 punktais, "Tele 2" - padidėjo 1,5 punkto, "Eurocom" - sumažėjo 0,2 punkto.

Labiausiai "Omnitel" rinkos dalį augino įmonių abonentų skaičius. "TNS Gallup" duomenimis, pavasarį bendrovė turėjo 64 proc., o rudenį - 71,2 proc. šio segmento. Bendroje abonentų rinkoje lyderės dalis nežymiai sumažėjo (nuo 52,3 iki 52,1 proc.). Išankstinio mokėjimo paslaugų rinkos dalis taip pat augo - nuo 32,8 iki 35 procentų.

"Pradėję siekti, kad privatūs vartotojai nesinaudotų įmonių planais, ėmėme skatinti vartojimą, o ne abonentų turėjimą - palankiausius tarifus ne tiems, kurių įmonėse keli šimtai abonentų, o tiems, kurie daugiausiai naudojasi paslaugomis", - bendrovės politiką priminė "Omnitel" viceprezidentas Dainius Pupkevičius. Jo nuomone, tai ir aktyvi rinkodara lėmė rinkos dalies augimą.

"Tele2", nuo pavasario nežymiai padidinusi savo rinkos dalį, puoselėja ambicingus planus pirmauti telekomunikacijų rinkoje. Tai Eltai sakė bendrovės komercijos direktorius Pranas Kuisys. "Mūsų augimą sąlygojo agresyvi konkurencija, išankstinio mokėjimo paslaugų populiarumas, pasistūmėjimas verslo srityje. Didėja klientų pasitenkinimas ir lojalumas", - tikino P. Kuisys.

Jo manymu, "Tele2" ir toliau pirmaus išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje. Nuo pavasario "Tele2" užimama šios rinkos dalis išaugo 4,1 procentinio punkto nuo 39,7 proc. iki 43,8 proc. Per šį laikotarpį išankstinio apmokėjimo paslaugų rinkoje bendrovę bandė vytis "Omnitel" "Ekstra" ir "Ežys", kurių rinkos dalis pasiekė 35 procentus.

"Bitės" generalinio direktoriaus Jespero Theillo Erikseno teigimu, telekomunikacijų rinkos padėtį geriausiai atspindi rinkos priežiūros institucijos pateikiami duomenys.

"Patikimiausias šaltinis vertinant telekomunikacijų rinką yra RRT pateikiama ataskaita, apimanti visus klientus. Remiantis paskutiniosios ataskaitos duomenimis, rinkoje susilyginus paslaugų kainoms, operatorių rinkos dalys taip pat tampa panašios", - sako J. T. Eriksenas, prognozuodamas, kad rinkos dalių panašėjimo tendencija išliks.

"TNS Gallup" duomenimis, "Bitė" išlaikė stabilumą privačių abonentų rinkoje, bet ženkliai smuko (nuo 32 iki 22,4 proc.) verslo abonentų bei (nuo 27,5 iki 21,2 proc.) išankstinio apmokėjimo paslaugų segmente.

"TNS Gallup" tyrimo metu buvo apklausta 1000 gyventojų ir 660 įmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją