Pats sėkmingiausias mėnuo „Tele2“ buvo gruodis – tą mėnesį į šį tinklą atėjo 4966 klientais daugiau nei iš jo išėjo. Tuo pačiu tai buvo pats nesėkmingiausias „Omnitel“ mėnuo – per mėnesį prarasta 5411 klientų. „Bitė Lietuva“ gruodžio mėnesio balansas yra labai nežymiai neigiamas – išėjo vos 42 klientais daugiau nei jų atėjo.

Teigiamu klientų bazės pokyčiu dėl numerio perkėlimo paslaugos praėjusiais metais „Bitė“ džiaugėsi tik kovą – tuomet prie šio operatoriaus paslaugų naudotojų prisijungė 552 klientais daugiau nei pasitraukė iš šio tinklo.

„Omnitel“ teigiamo klientų prieaugio tendencijomis galėjo džiaugtis net penkis mėnesius – keturis pirmuosius ir birželį, tačiau kitais mėnesiais patirti klientų netekimai buvo kur kas didesni nei kitų operatorių.

„Tele2“ stovykloje vertinant numerių perkėlimo statistiką niūrios nuotaikos vyravo tik vasarį, kovą ir balandį.

Mobiliojo ryšio numerių perkėlimo statistika, 2011 metai

„Gruodžio mėnesį konkurso keliu laimėjome sutartį su Lietuvos policijos departamentu. Tai yra vienas didžiausių valstybės finansuojamų klientų Lietuvoje. Be to, sudarėme sutartis su keletu stambių verslo klientų“, - puikius gruodžio rezultatus aiškino Andrius Baranauskas, „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas.

„Geresnio balanso metų pabaigoje priežastys – „Bitės“ naujienos pristatytos lapkričio bei gruodžio mėnesiais. „Bitė“ sustiprino savo orientaciją į klientus ir jų gerą patirtį pristatydama tik keturis paprastus mokėjimo planus, sąskaitos tikslumo garantiją ir telefonų draudimą. Esami „Bitės“ klientai šias naujienas įvertino labai teigiamai ir rečiau rinkosi kitus operatorius, tuo pačiu padaugėjo ir klientų pasirenkančių perkelti numerius į „Bitę“, - pagerėjusius rezultatus aiškino „Bitė Lietuva“ atstovė spaudai Raminta Rimkienė.

„Omnitel“ dėl prastų rezultatų kaltina CPO

„Omnitel“ viceprezidentas pardavimams Rytis Ambrazevičius kaip pagrindinę stipriai neigiamos klientų migracijos metų pabaigoje priežastį nurodo viešųjų konkursų vykdomų per Centrinę perkančiąją organizaciją (CPO), ydingumą: „Omnitel“ nuomone, 2011 metų pradžios numerio perkėlimo tendencijos rodo tikrąją situaciją rinkoje, kurioje dar buvo konkurencija parduodant mobiliojo ryšio paslaugas viešojo sektoriaus įmonėms ir dar nebuvo įsakmaus raginimo pirkti vieno operatoriaus paslaugas.

Atmetus rezultatą, kuris buvo pasiektas spaudimu pirkti vieno operatoriaus paslaugas (prisimenant kad ir tą patį Ūkio ministro vardu išleistą įsakmų raginimą perkančiosioms organizacijoms nutraukti sutartis su esamu mobiliojo ryšio paslaugų teikėju ir paslaugas pirkti per CPO iš vieno tiekėjo) tendencijos išlieka tos pačios. Ne viešojo sektoriaus vartotojai įvertino, kad esminio kainų skirtumo tarp operatorių nėra, tačiau „Omnitel“ išsiskiria ryšio kokybe, 3G tinklo aprėptimi, paslaugų įvairove ir teikiama verte, įrenginių pasiūla bei išskirtiniais pasiūlymais ir t.t.

Tuo tarpu organizacijos, kurios perka mobiliojo ryšio paslaugas per CPO, turi pirkti paslaugas iš to paties vieno operatoriaus, nepriklausomai nei nuo paslaugų ir ryšio kokybės, nei nuo gaunamos vertės kriterijų, kas ir atsispindi paskutinių mėnesių numerio perkėlimo tendencijose. Ir tai visai nereiškia, kad šie pastarieji viešieji pirkimai buvo palankesni perkančiosioms organizacijoms – tai rodo kad ir Seimo, kuris taip pat Ūkio ministro buvo paragintas nutraukti sutartį, atlikti detalūs skaičiavimai“, - tvirtina R. Ambrazevičius.

Nors paskutinį praėjusių metų ketvirtį ryšio paslaugų pirkimas per CPO iš tiesų gerokai suaktyvėjo, buvo sudaryta 100 ryšio teikimo sutarčių (t.y., maždaug tiek, kiek ir per tris pirmuosius metų ketvirčius kartu sudėjus), bendras ryšio naudotojų, kuriems tokiu būdu buvo atnaujintos sutartys, kiekis yra 3395 vartotojai. Spalio mėnesį per CPO iš „Omnitel“ į „Tele2“ tokiu būdu perėjo 193 naudotojai, lapkritį – 212, o gruodį – 423. Tai sudarė 6 proc., 5 proc. ir 5,6 proc. viso iš „Omnitel“ išeinančių klientų srauto atitinkamais mėnesiais.

Numerio perkėlimo paslaugas administruoja UAB „Mano numeris“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją