Spalį suminis „Tele2“ klientų prieaugis dėl numerių perkėlimo buvo 1405, lapkritį – 2339. Tuo tarpu „Omnitel“ spalį dėl klientų migravimo prarado 915, o lapkritį 1680 klientų. „Bitės“ nuostoliai šiuo atžvilgiu buvo kiek mažesni – 629 spalį ir 938 lapkritį. Iš viso spalį į kitą tinklą buvo perkelta 8110 numerių, lapkritį – 9837 numeriai.

Numerių perkėlimo statistika, 2011 01-11

„Omnitel“ atstovo teigimu, tokia tendencija susidarė dėl ūkio ministro raginimo valstybės įstaigoms pirkti ryšio paslaugas per CPO sistemą: „Manome, kad numerio perkėlimo rezultatai nėra niūrūs, jie buvo prognozuotini kaip tiesioginis atspindys situacijos viešųjų pirkimų sferoje, kai perkančiosios organizacijos yra iš esmės verčiamos nutraukti sutartis su esamu mobiliojo ryšio paslaugų teikėju ir paslaugas pirkti per CPO iš vieno tiekėjo, be konkurencijos, reikalaujant asmeninės atsakomybės nepaklusniesiems. Kita vertus, „Snoras“ ir jame dingę viešojo sektoriaus milijonai yra puikus pavyzdys, kur veda situacija, kai pirkdamos paslaugas viešojo sektoriaus įmonės turi rinktis vien tik mažiausios kainos kriterijų, bet neturi teisės atsižvelgti į kitus parametrus, kurie liudytų perkamos paslaugos patikimumą“, - teigė „Omnitel“ viceprezidentas pardavimams Rytis Ambrazevičius.

Tuo tarpu „Bitės“ atstovė kaip nekintančių tendencijų priežastį įžvelgia kitų rinkos dalyvių ne visai korektišką veiklą išankstinio apmokėjimo paslaugos naudotojų atžvilgiu: „Klientai su „Bite“ yra todėl, kad jie nori būti, o ne dėl to, kad yra priversti. Statistinis iš „Bitės“ perkeliamų numerių skirtumas susidaro dėl to, kad vienintelė „Bitė“ tinkamai įgyvendina išankstinio mokėjimo paslaugos numerių perkėlimo procedūrą. Lapkričio viduryje Ryšių reguliavimo tarnyba supaprastino išankstinio mokėjimo numerių perkėlimo tvarką – vartotojams suteikta galimybė atvykti tik pas naująjį operatorių ir identifikuotis internetu. Deja, kitos mobiliojo ryšio bendrovės šios tvarkos nesilaiko ir taip sukuria kliūtis vartotojams lengvai perkelti savo numerį“, - sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.

Paklausus, ar nenuvylė numerių perkėlimo rezultatai įvertinus tai, kad praėjusį mėnesį bendrovė pristatė naują rinkodaros kampaniją ir supaprastino ryšio planus vartotojams, „Bitės“ atstovė atsakė: „Nauji „Bitės“ mokėjimo planai nėra laikina kampanija ar akcija, nukreipta į konkurentų klientus ar perkeliamus numerius. Mūsų pristatytos naujienos pirmiausia yra skirtos esamiems „Bitės“ klientams. Remdamiesi rezultatais ir atsiliepimais iš „Bitės“ klientų, galime drąsiai sakyti, kad naujieji mokėjimo planai pasiteisino taip, kaip ir tikėjomės“

„Numerių perkėlimo rezultatai atspindi nuoseklią tendenciją, kurią su nežymiomis išimtimis matome jau daug metų. Klientai aktyviai ieško geresnių pasiūlymų ir kelia numerius į kitus operatorius, o daugiausia jų ateina ten, kur pasiūlymas geriausias - į „Tele2“, - įmonei palankius rezultatus komentavo „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.

Numerių perkėlimo paslaugą administruoja bendrovė „Mano numeris“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją