„Samsung“ reklama internetu pasklido lapkričio 22 dieną. Joje pavaizduojama eilė madingų jaunuolių, kurie laukia galimybės įsigyti naują išmanųjį telefoną – manoma, jog tai - „iPhone 4S“ (pastarasis parduotuvių lentynose pasirodė spalį). Eilėje žmonės išsiaiškina, kad „iPhone 4S“ išoriškai mažai kuo skiriasi nuo ankstesnės telefono versijos - „iPhone 4“. Todėl jie vienas kito klausinėja kaip atskirti „iPhone 4S“ savininką nuo „paprasto“ „iPhone 4“ savininko.

Be to, jie atkreipia dėmesį į tai, kad P. Korėjos bendrovės „Samsung“ išmanusis telefonas yra pranašesnis už amerikiečių įmonės „Apple“ produkciją pagal kelis parametrus. Visgi vienas iš eilėje esančių žmonių pastebi, kad jis negalėtų atsisakyti savo išmaniojo telefono ir įsigyti „Samsung“, nes yra „kūribingas“.

„Samsung“ reklama ne tik labai išpopuliarėjo „Youtube“, bet ir sukėlė karštų diskusijų: „Youtube“ forume po reklama palikta daugiau nei 8 tūkstančiai komentarų. Be to, apie reklamą parašė daug naujienų tinklalapių, rašančių apie išmaniuosius telefonus. Padėkos dieną (lapkričio 24) reklama pasirodė ir televizijos ekranuose.

„Samsung“ ir „Apple“ yra pagrindiniai konkurentai išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkoje. „Samsung Galaxy“ įrenginiai veikia su „Google Android“ operacine sistema, kuri konkuruoja su „Apple iOS“ sistema. Nuo šių metų pradžios „Samsung“ ir „Apple“ be paliovos kovoja įvairių valstybių teismuose – amerikiečiai kaltina korėjiečius išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių „kopijavimu“, o korėjiečiai tvirtina, kad „Apple“ pažeidžia „Samsung“ patentų teises belaidžio duomenų perdavimo srityje.
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)