„Samsung“ reklama internetu pasklido lapkričio 22 dieną. Joje pavaizduojama eilė madingų jaunuolių, kurie laukia galimybės įsigyti naują išmanųjį telefoną – manoma, jog tai - „iPhone 4S“ (pastarasis parduotuvių lentynose pasirodė spalį). Eilėje žmonės išsiaiškina, kad „iPhone 4S“ išoriškai mažai kuo skiriasi nuo ankstesnės telefono versijos - „iPhone 4“. Todėl jie vienas kito klausinėja kaip atskirti „iPhone 4S“ savininką nuo „paprasto“ „iPhone 4“ savininko.
Be to, jie atkreipia dėmesį į tai, kad P. Korėjos bendrovės „Samsung“ išmanusis telefonas yra pranašesnis už amerikiečių įmonės „Apple“ produkciją pagal kelis parametrus. Visgi vienas iš eilėje esančių žmonių pastebi, kad jis negalėtų atsisakyti savo išmaniojo telefono ir įsigyti „Samsung“, nes yra „kūribingas“.
„Samsung“ reklama ne tik labai išpopuliarėjo „Youtube“, bet ir sukėlė karštų diskusijų: „Youtube“ forume po reklama palikta daugiau nei 8 tūkstančiai komentarų. Be to, apie reklamą parašė daug naujienų tinklalapių, rašančių apie išmaniuosius telefonus. Padėkos dieną (lapkričio 24) reklama pasirodė ir televizijos ekranuose.