Kaip jau pranešta, "Mikrovisata" ir "Spaineta" savo mobiliųjų telefonų remonto verslą perdavė birželį startavusiai bendrai įmonei UAB "Mobiliųjų telefonų techninis centras" (MTTC), kuri dabar remontuoja visų operatorių klientų telefonus ir skaičiuoja užimanti apie 70 proc. garantinio remonto rinkos.

"Mes sprendžiame problemą - tuoj priimsime dar vieną priėmėją, plečiame plotą, o prekybos taškai, klientai jau rugsėjį galės internetu užsakyti remonto paslaugą, įrašyti duomenis, tada atėjusius pas mus priimsime be eilės", - teigė Andrius Grigas, MTTC direktorius.

Tačiau, pasak A. Grigo, klientų aptarnavimas turi būti ir aparato pardavėjo rūpestis. Šiuo metu "Bitė" remontuotinus aparatus priima savo salonuose, o "Tele2" - ne, jų klientai priimami tik MTTS. Žydrūnas Stankevičius, "Omnitel" klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius, primena, jog MTTC dar tik kuriasi ir jai reikia laiko įsivažiuoti.

Jis pabrėžia, jog "Omnitel" pati taiso "Samsung" ir "Motorola" aparatus, tačiau ateityje visų telefonų remontu rūpinsis MTTC.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją