"Jeigu dėl darbdavio problemų kyla įtarimų, jog jo samdomas darbuotojas irgi gali likti nemokus, mes pasiliekame teisę atsisakyti suteikti paslaugas klientui palankiausiomis sąlygomis", - sakė jis.

Utenos tarptautinių gabenimų bendrovėje "Bleiras" šaltkalviu dirbančiam Eimantui praėjusią savaitę nebuvo leista tapti "Tele2" paslaugos "Mobile Joker" vartotoju, nes jo darbovietė laikoma nepatikima kliente. Tokius "Tele2" veiksmus uteniškio šeima žada skųsti vartotojų teises ginančioms institucijoms.

Pasak P.Kuisio, "Tele2" savo klientams siūlo iš esmės kredito paslaugą - pigų telefoną ir įsipareigojimą už jį sumokėti per nustatytą laiką, todėl ryšio bendrovė, kaip ir kredito įstaigos, turi teisę įvertinti tokio sandorio riziką.

"Kiekvienam rizikingam klientui pardavimo vietose gali būti pasiūlytas mažesnės rizikos paslaugos paketas - brangesnis telefono aparatas ir trumpesnė sutartis", - sakė "Tele2" komercijos direktorius.

Mobiliojo ryšio bendrovė "Omnitel" taip pat prašo pateikti socialinio draudimo pažymėjimą, kad įsitikintų, ar norintis tapti mobiliojo ryšio vartotoju žmogus dirba ir gauna pajamų. Tačiau į įmonės, kurioje jis dirba, rezultatus nekreipiama dėmesio.

"Bitė GSM" teigia kai kuriais atvejais galinti pasinaudoti viešai prieinama informacija bei patikrinti, ar įmonė, kuri įrašyta asmens "Sodros" pažymėjime, yra veikianti, nebankrutavusi, tačiau iš esmės vertina paties žmogaus situaciją.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją