Iki šio prisiregistruoti prie "Vodafone Eurocall" tinklo reikėdavo rankiniu būdu.

"Bitės GSM" klientės - transporto bendrovės "Girteka" direktorius Mindaugas Raila teigė, kad naujoji paslauga įmonei leis sutaupyti. "Mūsų vairuotojai didžiąją dalį laiko praleidžia užsienyje, su jais daug bendraujame. Rankinį prisijungimo būdą prie "Vodafone" ar jo partnerių tinklo naudodavo tik 20-30 procentų mūsų vairuotojų. Dabar jiems bus patogiau kalbėti pigiau, ir todėl sutaupys įmonė", - sakė M. Raila.

Pirmąją partiją naujų tarptautinių SIM kortelių žurnalistų akivaizdoje "Bitės GSM" generalinis direktorius Jesperas Teilas Eriksenas (Jesper Theill Eriksen) antradienį įteikė būtent "Girtekos" bendrovei, kurios darbuotojai šiemet jau prakalbėjo pusmilijoninę "Vodafone Eurocall" minutę.

"Naująją kortelę sukūrėme ne todėl, kad gautume daugiau pajamų, - siekiame patogumo klientams, todėl SIM kortelės keitimas nemokamas. Ilgesnėje perspektyvoje tai bus naudinga ir mūsų bendrovei", - teigė J. T. Eriksenas.

Pasak jo, iki šiol "Vodafone Eurocall" paslauga daugiausia naudojasi verslo klientai, o aktyviausiai - transporto paslaugas teikiančios įmonės. Tarp "Vodafone Eurocall" paslaugos vartotojų verslo klientai sudaro net 87 proc.

Partnerystės sutartį su "Vodafone" "Bitė GSM" pasirašė pernai liepą. Paslauga "Vodafone Eurocall" Lietuvos vartotojams pradėta teikti pernai spalį.

Pirmąjį šių metų ketvirtį "Bitės GSM" tinklu besinaudojančių klientų skaičius siekė 640 tūkstančių. Bendrovės Verslo klientų prekybos ir marketingo departamento direktoriaus Liongino Šepečio teigimu, "Bitės" paslaugomis naudojasi per 13 tūkstančių šalies įmonių.