Pranešime spaudai teigiama, kad naująja salonų koncepcija siekiama sukurti lanksčią, jaukią, į klientų poreikius orientuotą aptarnavimo aplinką, kurioje suderintas funkcionalumas ir modernus stilius. Diegiama koncepcija remiasi trimis pagrindiniais principais: pagerinti klientų konsultavimą apie “Bitės” produktus, optimaliai organizuoti jų aptarnavimą ir suteikti galimybes išbandyti konkrečias paslaugas bei įrangą.
Apie 25 proc. atėjusių į saloną lankytojų yra verslo klientai. Paprastai jie pageidauja nuodugnesnės ir todėl ilgiau trunkančios konsultacijos. Tam skirta atskira patalpa su sėdimomis vietomis. Nemaža dalis salone apsilankančių žmonių ateina apmokėti sąskaitas už paslaugas, todėl įrengta atskira darbo vieta su kasa, kad klientams netektų laukti eilėje, kol prieš juos atėjusiems teikiamos konsultacijos.
Norintiems išbandyti siūlomas paslaugas ar įrangą, salone skirta mobiliųjų telefonų ir jų priedų ekspozicija. Taip pat yra atskira demonstracinė vieta, kurioje pristatomos “Bangos” interneto paslaugos, kad lankytojai galėtų iš karto išbandyti jų spartą.