Kol kas reklamas matys „Skype“ vartotojai JAV, Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje – į šias rinkas bendrovė pradžiai ir orientuosis. „Skype“ teigimu, „teisingu būdu“ plėtojama reklama gali bendrovei padėti tęsti investicijas į kokybiškų produktų plėtrą, rašoma kompanijos tinklaraštyje.

Tarp „Skype“ reklamos partnerių minimi tokie vardai kaip „Groupon“, „Universal Pictures“ ir „Visa“. Bendrovė teigia, kad reklamas vartotojai matys „retkarčiais“, pirmiausia – po vieną prekės ženklą per dieną.

Visgi „Skype“ neatmeta galimybės, kad reklamos bus matomos ne tik „namų“ skirtuke.

„Skype“ priklauso interneto prekybos milžinei „eBay“, už šį pirkinį 2005 m. sumokėjusiai 1,9 mlrd. JAV dolerių (beveik 5 mlrd. Lt). Analitikų vertinimu, tokia suma yra didelė, o „Skype“ buvo nuolat spaudžiama pateisinti tokio dydžio investiciją ir pradėti generuoti solidžias pajamas.

Kitąmet „Skype“ ruošia pradėti prekybą bendrovės akcijomis vertybinių popierių biržoje. Bendrovės duomenimis, nors per praėjusius metus mokančių vartotojų skaičius paaugo nuo 7,3 mln. iki 8,8 mln., jų dalis tarp visų programos vartotojų sumažėjo nuo 26 proc. iki 19 proc.

„Skype“ teikia tiek mokamas, tiek nemokamas pokalbių paslaugas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją