O mobiliojo ryšio bendrovė" Tele2" jau kreipėsi į Konkurencijos tarybą, reikalaudama nedelsiant taikyti laikinąsias rinkos apsaugos priemones ir sustabdyti, "Tele2" vertinimu, neleistiną lyginamąją ir klaidinančią "Omnitel" reklamą. Tokį sprendimą Konkurencijos taryba gali priimti ir neatlikusi tyrimo, tačiau turi gauti Vilniaus apygardos administracinio teismo sankciją.

"Tik ką gavome "Tele2" kreipimąsi ir pradėjome jį analizuoti. Koks sprendimas bus, dar negaliu pasakyti, nes reikia įvertinti daug aplinkybių. Tai padarysime artimiausiu metu", - Eltai trečiadienį teigė Konkurencijos tarybos narė Danguolė Klimašauskienė, šiuo metų laikinai pavaduojanti šios institucijos vadovą.

Ryšių reguliavimo tarnyba, kaip numatyta Bendrosiose vertimosi telekomunikacijų veikla sąlygose, savo interneto tinklalapyje paskelbė duomenis apie telekomunikacijų sektoriaus veiklą 2003 metų I ir II pusmečiais.

Pasak RRT pranešimo spaudai, šių metų balandžio 20 d. įvairiose žiniasklaidos priemonėse bendrovės "Omnitel" komercinėje reklamoje pateikta informacija nėra Ryšių reguliavimo tarnybos duomenys, informacijoje nurodoma abstrakti, be informacijos autoriaus paaiškinimų pateikta "operatorių teikiama mobiliojo ryšio kaina", kuri neatspindi konkrečių vartotojų grupių poreikius tenkinančių paslaugų kainų.

"Tele2" komercijos direktorius Pranas Kuisys Eltai aiškino, jog bendrovė trečiadienį tiesiogiai kreipėsi į "Omnitel", reikalaudama sustabdyti ir paneigti netinkamą reklamą.

"Mes turime savo rimtų argumentų ir nemanome, jog mūsų reklama neteisinga, todėl nematome reikalo stabdyti jos skelbimo", - trumpai situaciją komentavo "Omnitel" atstovė spaudai Vanda Nekrašienė. Bet ji pripažino, jog bus laukiama Konkurencijos tarybos sprendimo.

Nuo antradienio "Omnitel" reklamose skelbia, kad "Omnitel kaina geriausia!". Šioje reklamoje nurodoma, kad "operatorių teikiama mobiliojo ryšio kaina apskaičiuota remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenimis". Reklamoje nurodytą skirtingą operatorių ryšio kainą "Omnitel" teigia apskaičiavusi, kai iš vieno abonento gaunamas pajamas per mėnesį dalija iš abonentų pokalbių trukmės.

"Mobiliojo ryšio paslaugas galima įvertinti litais už suteiktas minutes, už tekstų ir iliustruotas žinutes ar perduotus duomenis. Bet nėra tokio mato kaip mūsų konkurentų reklamoje minima mobiliojo ryšio kaina, todėl pagal ją mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kainos negali būti lyginamos", - mano P. Kuisys.

Be to, pasak jo, pajamos iš abonento, kurias sudaro ne tik vietiniai pokalbiai, bet ir SMS, kitos paslaugos, dalijamos tik iš pokalbių Lietuvoje trukmės minutėmis. "Juk negalima kėdės sudėti su stalu, o šiuo atveju tokį aritmetinį veiksmą mėginama atlikti", - vaizdžiai aiškino P. Kuisys.

Pernai antrąjį pusmetį judriojo (mobiliojo) telefono ryšio paslaugas teikė 6 bendrovės. RRT duomenimis, mobiliojo telefono ryšio operatorių rinkos dalys pagal abonentų skaičių buvo tokios: "Omnitel" - 48,51 proc., "Tele2" - 27,28 proc., "Bitė GSM" - 23,38 proc., kiti paslaugų teikėjai - 0,82 proc. Rinkos dalys pagal pajamas buvo tokios: "Omnitel" - 56,27 proc., "Bitė GSM" - 25,39 proc., "Tele2" - 17,2 proc., kiti paslaugų teikėjai - 1,13 proc.

RRT pažymi, kad 2003 m. judriojo ryšio rinkoje įvyko svarbių pokyčių kainų ir tarifų požiūriu: operatoriai pakeitė taikomų mokėjimų planų struktūras (atskyrė verslo subjektus ir privačius vartotojus), mažino planų skaičių, keitėsi tarifai ir kainos. Tik konkretus paslaugų gavėjas gali vertinti ir pasirinkti vieną ar kitą operatorių ir atitinkamą mokėjimo planą, kuris geriausiai atitiktų jo individualius poreikius.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją