Estijos „Forticom“ su jai priklausančiais „One.lv“ bei „One.ee“ toliau lieka Rusijos interneto ir investicijų bendrovės „Mail.ru“ dalimi, DELFI teigia A. Kirvaitis. Perpirkta lietuviškoji „Forticom“ ilgainiui bus pervadinta į UAB „One.lt“.

Pasak A. Kirvaičio, iš Estijos įmonės lietuviškoji „Forticom“ buvo išpirkta abiejų šalių susitarimu, tačiau A. Kirvaitis su partneriais to nebūtų darę, jei netikėtų portalų perspektyvomis.

„Tai – investicinis sprendimas. Dirbdami Lietuvoje matome daugiau galimybių ir potencialo“, - DELFI kalba „Forticom“ vadovas.

Jis atkreipia dėmesį į tai, kad per daugiau kaip dešimties metų istoriją „One.lt“ ne kartą stipriai keitėsi ir iš pradžių buvo daugiausia nemokamų SMS teikimo portalas, vėliau akcentavo mobiliųjų žaidimų, elektroninio pašto ar socialines funkcijas. Radikalių naujovių A. Kirvaitis kol kas nežada, tačiau, pasak jo, projektas nuolat evoliucionuoja. Perspektyvų „Forticom“ mato ir grupinio apsipirkimo portale „Grupinis.lt“ - panašūs projektai šiuo metu sparčiai populiarėja, pirmiausia – JAV. Tarp kitų dalykų grupinio apsipirkimo bei interneto kuponų projektai svarbūs ir tuo, kad jie padeda geriau sujungti tradicinę mažmeninę prekybą ir internetą.

A. Kirvaitis DELFI nekomentavo ankstesnių akcininkų reikalų ir pokyčių Estijos „Forticom“ bei „Mail.ru“. Šios bendrovės atstovai DELFI taip pat teigė tokios informacijos nekomentuosiantys.

Kurį laiką 2008 m. „One.lt“ buvo lankomiausias Lietuvos tinklalapis, tačiau pastaraisiais metais jo lankomumas smuko, o nuo 2009 m. populiariausiu socialiniu tinklu Lietuvoje yra „Facebook“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją