2008-aisiais įmonė ACC, pasiekusi 550 milijonų Lt apyvartą, pernai smuko iki 210-ies milijonų Lt. Tačiau jau šių metų pradžioje apyvartos kritimas buvo sustabdytas. Per pirmuosius 2010-ųjų metų penkis mėnesius pasiekta 97 milijonų litų apyvarta. Lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu ji išaugo per 17 procentų.

ACC direktoriaus Regimanto Buožiaus teigimu, tokiam augimui įtakos turės neseniai pasirašyta sutartis su vienu didžiausių plačiaekranių televizorių bei garso ir vaizdo technikos gamintojų pasaulyje „LG Electronics“ antrine įmone „LG Electronics Latvija“ dėl LG plačiaekranių televizorių bei LG garso ir vaizdo technikos platinimo.

ACC Baltijos šalyse atstovauja daugiau kaip 60 prekinių ženklų: „Samsung“, „Philips“, „Canon“, „Sony“, „Toshiba“ ir kitus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją