Kaip dienraštį informavo „Tele2” Pardavimų departamento direktorius Mindaugas Ubartas, nuo gegužės 1 dienos bendrovė nutraukia bendradarbiavimo sutartį su UAB „Žalgirio loto". "Įvertinę tai, kad ginčai su klientais dažniausiai kyla dėl didesnių tarifų skambučių ir SMS teikimo paslaugų, šiuo atveju mums naudingiau atsisakyti teikti šiam partneriui paslaugas. Žmogus, netikėtai gavęs didesnę sąskaitą, pirmiausia kaltina ryšio operatorių. Kai atliekame tyrimą, paaiškėja, jog tai įvyksta dėl paties žmogaus neatsargumo ir kompanijos, pavyzdžiui, loterijos, nesąžiningų veiksmų, apie kuriuos mes nežinome. O visi akmenys paprastai sukrenta į ryšio operatoriaus daržą", - dėsto M.Ubartas.

Bendrovės „Omnitel" ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė dienraščiui tvirtino, kad iš paslaugų teikėjų, kurie naudojasi "Omnitel" ryšiu, visada reikalaujama, jog būtų įdiegti aiškūs ir vartotojams suprantami paslaugos atsisakymo mechanizmai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją