Po devynių mėnesių derybų ir savaitgalį bei pirmadienį vykusių visų trijų kompanijų valdybų pasitarimų, kompanijos paskelbė apie sandėrį.

Susijungimo iniciatoriai žada sukurti tokį žiniasklaidos tinklą, kuriam nebūtų lygių kanalų turinio ir paplitimo srityse.

Projektas apjungs "Seagram" priklausančius pramogų padalinius, tarp jų "Universal Pictures" bei stambias muzikos įrašų kompanijas bei Prancūzijos "Vivendi" kompanijos augančias telekomunikacijų bei interneto infrastruktūras.

"Seagram" akcininkai už kiekvieną turėtą "Seagram" akciją gaus 77,35 JAV dolerių vertės "Vivendi" akciją. Tikslus "Seagram" akcijų, keičiamų į "Vivendi" akcijas skaičius bus derybų objektas.

"Vivendi Universal" pavadinto konglomerato pajamos sieks 55 milijardus JAV dolerių, kompanijų rinkos kapitalizacija – 100 milijardų JAV dolerių apimties rinką.

Su jungtine kompanija teks skaitytis tokiems magnatams, kaip naujai suformuota "AOL-Time Warner".

"Vivendi" valdybos pirmininkas Jeanas-Marie Messieras, tapsiantis ir naujosios "Vivendi Universal" vadovu, platų "Seagram" pramogų turinį ketina pateikti naujuose interneto vartuose "Vizzavi".

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją