Tyrimų grupės "Gartner Dataquest" duomenimis, labiausiai - atitinkamai 60 procentų ir 276 procentais - padidėjo Japonijos bendrovių "Sony" ir "Toshiba", priklausančių didžiausių nešiojamųjų kompiuterių pardavėjų penketukui, pardavimai.

Korporacija "Dell", į kišeninių kompiuterių rinką įžengusi tiktai praėjusiais metais ir pirmą kartą paskelbusi rezultatus apie šių kompiuterių pardavimus pirmąjį ketvirtį, padidino savo dalį šioje rinkoje nuo 0 iki 4,9 procento, pralenkdama "Toshiba".

Dėl "Dell" pasirodymo rinkoje "Hewlett-Packard" teko imtis agresyvesnės kainų politikos, tačiau, kaip pažymima "Gartner" ataskaitoje, "Dell" pasirodymas rinkoje kol kas neigiamos įtakos HP kompiuterių "iPAQ" pardavimams neturėjo".

HP rinkos dalis pirmąjį šių metų ketvirtį paaugo nuo 14,6 procento iki 16 procentų. "Sony" savo rinkos dalį padidino nuo 7,4 procento iki 13,3 procento, o "Toshiba" - nuo 0,8 procento iki 3,4 procento. "Palm" dalis šioje rinkoje labai sumažėjo, tačiau vis dar dvigubai viršija "Hewlett-Packard" dalį.

Iš penkių didžiausių kišeninių kompiuterių pardavėjų "Palm" ir "Sony" naudoja programinę įrangą "Palm", tuo tarpu HP, "Toshiba" ir "Dell" pasirinko "Microsoft" programinę įrangą.

"Palm" programinė įranga įdiegta 49 procentų visų kišeninių kompiuterių, o "Microsoft" - 36 procentų. Vidutiniškai kompiuteriai su "Microsoft" programine įranga yra brangesni, todėl jų pardavimai duoda didesnes pajamas nei kompiuterių su "Palm" programine įranga pardavimai. Likusiuose kompiuteriuose įdiegta "Java", "Linux" arba "Symbian" programinė įranga.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją