Tarp video žaidimų rinkos augimą skatinančių veiksnių – tobulėjantys mobilieji telefonai su pažangiomis grafikos ypatybėmis, plintantis spartus interneto ryšys ir populiarėjantys grupiniai interneto žaidimai. Prie augimo prisideda ir itin didelio populiarumo sulaukusių žaidimų, tokių, kaip „Grand Theft Auto“, „Halo“ ar „Guitar Hero“, tęsiniai.

Sparčiausiai – apie 17 proc. ir 19 proc. kasmet – augs žaidimų internete ir mobiliuosiuose įrenginiuose dalis. Pajamos iš interneto žaidimų didės nuo 6,6 mlrd. JAV dolerių praėjusiais metais iki 14,4 mlrd. JAV dolerių 2012-aisiais. Pajamos iš žaidimų mobiliuosiuose įrenginiuose per tą patį laikotarpį šoktels nuo 5,6 mlrd. JAV dolerių iki 13,5 mlrd. JAV dolerių.

Žaidimų kompiuteriams skirtų žaidimų pardavimai, užimantys didžiausią video žaidimų dalį, augs po 6,9 proc. kasmet ir pasieks 34,7 mlrd. JAV dolerių 2012 metais.

Tuo metu pajamos iš žaidimų, skirtų įprastiems kompiuteriams, sumažės po 1,2 proc. kiekvienais metais ir sieks 3,6 mlrd. JAV dolerių 2012-aisiais.

Atitinkamai po 16,7 proc. kasmet augs ir pajamos iš reklamos žaidimuose. Jos pasistiebs Nuo 1 mlrd. JAV dolerių 2007-aisiais iki 2,3 mlrd. JAV dolerių 2012 metais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją