„Prekybos partneriams siūlome dar vieną pardavimų kanalą – per prekybos centrą „Pigu.lt“ jų prekės pasieks interneto vartotojus. Mes pasirūpinsime prekių sandėliavimu ir pristatymu pirkėjams, tai partneriams nekainuos nė lito“, - teigė „Pigu.lt“ direktorius D.Liulys.

Pasak jo, prie augančio prekybos centro kviečiamos prisijungti ir įmonės, jau turinčios savo parduotuves internete.

„Mūsų prekybos centre galima atsiskaityti visais būdais, taip pat rinkoje pristatėme ir naujovių – mūsų pirkėjai gali vertinti kurjerių, kurie pristatinėja prekes, darbo kokybę. Vertinimo balą galima įrašyti pristatymo dokumentuose“, - teigė Dainius Liulys.

„Pigu.lt“ prekybos centro prekės pristatomos į bet kurį Lietuvos kampelį, į namus ar darbovietę, už simbolinę – penkių litų – sumą. Dėl pristatymo ar prekės galima pasikonsultuoti su „Pigu.lt“ konsultantais pokalbių programoje „Skype“, el. paštu, pokalbių kambaryje ar telefonu kiekvieną darbo dieną nuo 7 iki 21 valandos.

Norėdami užmegzti gyvą kontaktą su savo pirkėjais, „Pigu.lt“ darbuotojai pradėjo rašyti ir savo tinklaraštį (pigu.blogas.lt), kurio lankytojai ras naudingų patarimų perkantiems prekes internete, įmonės naujienų ir smagių interneto perliukų.

Pagal interneto tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ 2008 metais atliktą elektroninės prekybos tyrimą, internete bent kartą pirko trečdalis Lietuvos interneto vartotojų, iš kurių daugiau nei pusė tai darė keletą kartų per metus arba dažniau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją