Įmonė mano, kad paslauga patiks vartotojams, kurie nori patobulinti savo nuotraukas, tačiau nenori išleisti 100 ar daugiau dolerių programinei įrangai, tokiai kaip „Photoshop Elements“.

Kompanija taip pat tikisi patraukti nuotraukų skelbimo svetainių, tokių kaip „Flickr“, vartotojus, kurie nori atlikti įmantresnį savo nuotraukų redagavimą, nei leidžia panašios svetainės.

Tačiau visgi „Adobe“ gali būti sunku rasti daug tokių vartotojų. Rinkoje yra nemažai internetines nuotraukų redagavimo paslaugas siūlančių svetainių – nuo minėtosios „Flickr“, kurioje galima saugoti ir publikuoti nuotraukas, iki tokių kaip „Snapfish“ ir „Kodak Gallery“, siūlančių įvairias spausdinimo paslaugas.

Kaip ir „Photoshop Express“, šios svetainės yra nemokamos ir siūlo panašias paslaugas, tačiau skirtingai nei naujoji „Adobe“ svetainė, dauguma jų turi milijonus nuolatinių lankytojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją