Šalin nuobodžius namo modelius nekilnojamiojo turto projektų tinklalapiuose – Kanados kompanija "Cressey Developper“ konkurentus triuškina statomus namus pristatydama virtualiu serialu.

Nufilmuoto serialo serijos talpinamos www.donovanlife.com tinklalapyje. Parduodama ne butus, o gyvenimo būdą, kompanija per pirmas tinklalapio su serialu paleidimo dienas pardavė pusę butų.

"Enter“

"Donovan“ apartamentus pristatančio tinklalapio serialas pasakoja į "Seksą ir miestą“ panašią istoriją.

Mergina susipyksta su draugu ir apsigyvena prabangiame homoseksualaus bičiulio Daglaso "Donovano” apartamente. Tada abu įsimyli tą patį kaimyną ir užsimezga intriga. Ar Ana grįš pas mylimąjį, ar nusipirks prabangų "Donovano” butą ir pradės naują gyvenimą? Pabaigos neatskleisime.

Rezultatai

Į "Donovan“ tikslinę grupę, 25-45 m. aukštesnes nei vidutines pajamas uždirbančius miestiečius, pataikyta tiksliai. Tinklalapyje paleidus serialą, per dieną jame apsilankydavo apie 21 000 lankytojų, tai yra 31 kartą daugiau nei išplatinus skrajutes ir pakabinus lauko reklamą.

Projekto savininkai sulaukė pasaulio dienraščių dėmesio. Projektą "Chicago Tribune“ palygino su garsiosiomis BMW reklamomis "The Hire“.

Vien elektroniniu paštu išsiuntinėję nuorodą "draugams ir šeimai“ projekto savininkai pardavė 82 iš 152 butų.

Verslo nauda

Pramoga ir reklama (angl. „advertainment“) – apibūdina projektą "Chicago Times“. Daugiau pramoga nei reklama - papildo "The Sun“.

Donovanlife.com serialas niekuo nesiskiria nuo produktų reklamos kino filmuose. Vartotojas smagiai leidžia laiką, o tuo metu nejučiomis patiria prekinio ženklo emociją. Tai tiesus kelias pardavimams.

Vietoj išvadų

Per metus internete startuoja per tris milijardus interneto puslapių. Vien būti internete nebepakanka – "Google“ langas su šimtais konkurentų arti. Pavojingai arti.

NT kompanijos turi du kelius – sukurti emociją arba į tinklapį įdėti dar vieną namą. Namo pavyzdžių matėte ne kartą, o "Donovan“ sukūrė emociją.

Jie parduoda ne namą, o norą jame gyventi. Ir būsimas pirkėjas jau įsivaizduoja, kaip pirmadienį lifte susidurs su Ana, o kaimyninėje kepyklėlėje valgys šiltas bandeles saulėtą šeštadienio rytą. Emocija veikia – rezervacijos auga.