Iššūkiu, kurį toli gražu ne visi išdrįsta priimti. Kodinis atsakymo į šį iššūkį pavadinimas – interaktyvumas, arba tiesiog galimybė pačiam vartotojui dalyvauti ir susipažinti su prekiniu ženklu.

"Nokia“ multimedijos įrangą automobiliui pristatančio tinklalapio kūrėjai šį iššūkį priėmė ir savęs paklausė: kur geriausia išbandyti tokią aparatūrą? Žinoma, ten, kur ji ir skirta naudoti – automobilyje.

Rezultatas – kompiuterinis video žaidimas, kuriame tinklalapio lankytojas iškart įvykdo keturias savo svajones: papuola į Paryžių, gauna automobilį "Mini Cooper", sutinka femme fatale (lemtingą moterį) ir, žinoma, naudojasi "Nokia" teikiamais privalumais.

Kas iš to?

Nepriekaištingos valdymo kokybės, stebėtinai realistiško Paryžiaus gatvių vaizdo ir gražiosios femme fatale derinys garantuoja, kad "Mini Cooperiu" važinėsies ilgiau nei planavai, o tai, kad žaidimo metu vis labiau naudojiesi "Nokia“ teikiamais privalumais (nors prisiekinėjai sau, kad taip nebus) tik parodys, kad svetainės kūrėjai neprašovė pro šalį.

Siužetas

Istorija paprasta (ir labai primenanti garsiąsias "BMW“ reklamas „The Hire“): esi vairuotojas, kuris vežioja paslaptingą ir įnoringą nepažįstamąją po Paryžių. Ši važinėja iš taško į tašką vis iškeisdama vieną paketą į kitą.

Nori žinoti, kas jame? Ar tai tau turėtų rūpėti, kai sėdi už gero auto vairo, važinėji po gražiausią pasaulio miestą, o šalia sėdi moteris, kurios tau pavydėtų ne tik tavo kaimynas? Tad pasirūpink savo tinklo resursais (čia jų prireiks), "Nokia“ pasirūpins tavo navigacija ir teleryšiu, ir pirmyn į kelią.

Rezutatai

Jeigu ne mažiau nei trumpametražiai filmai įtraukiantiems tinklalapiams būtų skiriami Oskarai‚ the-passenger.com būtų vienas iš pretendentų. Klausimas, kurį, be abejo, užduos sąmoningas ir išrankus vartotojas: "o kas iš to "Nokiai“?“

Tinklalapio kūrėjai turbūt atsakytų: "Išsitrauk iš kišenės savo telefoną ir pasižiūrėk, kas ant jo parašyta.“ Sukurdami prekinio ženklo emociją, jie žino, ką daro.