Todėl norint pasiekti vartotoją ieškoma naujų kanalų. Ideali priemonė – blogų kūrėjai. Natūralu, jog interneto turinį kuriančių nepriklausomų specialistų apžvalgomis vartotojai pasitiki labiau nei žurnalistais.

Priversti blogerį reklamuoti produktą – toks clearification.com tinklalapio tikslas. Todėl reklama čia lengvai ironiška ir paslėpta taip, kad jos ieškoti netgi įdomu.

1..2..5..58..79..100 %. Enter.

"Sveikas. Ką veiki, šiandien antradienis? Ačiū, kad atėjai. Aš dabar čia būnu. Nežinau, kiek laiko, jie man sako – čia „cyber space“., - atsidarius tinklalapį sako pagrindinis personažas ir toliau pasakoja savo gyvenimo istoriją, iliustruotą trumpais filmukais.

Iš jų sužinome, kaip gabus, per sudėtingai į viską žiūrintis herojus apsilanko institute (IAP – Institute for Advanced Persons) ir randa būdą gyventi paprasčiau.

Prekinio ženklo žinutė

"Man davė popieriuką ir liepė paskaityti: "Windows Vista“. "Vista“, o gal "Višta“?..“,- atsidūsta Tomą Kruzą iš "Magnolijos“ primenantis animacinis vyriškis ir tęsia begalinį monologą. Monologą apie save, pasaulį, viską ir nieko.

Kitokios reklamos šioje svetainėje ir nerasite. Tik iš siužeto bei, rodos, nepastebimų ironiškų užuominų galima perskaityti pagrindinę tinklalapio žinutę – su "Windows Vista“ gyvenimas tampa aiškesnis.

Kaip pasiekti blogerio galvą (ir širdį)?

Kaip priversti blogerį kalbėti apie dar nepasirodžiusį produktą? Clearification.com startavo šių metų spalį, likus keturiems mėnesiams iki prekybos „Windows Vista“ pradžios.

Scenarijus: nuoroda apie tinklalapį blogeriams buvo išsiuntinėta el. paštu. Statistinis "Microsoft“ el. laišką gavęs blogeris atsidarė puslapį. O čia, kaip ir turėtų būti prekinio ženklo svetainėje, komunikuojamos tikslinės grupės vertybės – pagrindinio veikėjo istorijos leidžia blogeriui atpažinti save.

Tinklalapio gyventojas Demetri Martin – populiarus JAV komikas, dar iki tinklalapio pasirodymo vedęs TV laidą bei rengęs koncertinius turus po šalį. Svetainėje kabo JAV žemėlapis, kuriame lankytojai mato, kada Demetri pasirodys Klivlende, o kada – San Franciske.

Todėl diskusija netilo: kas yra clearification.com – "Windows Vista“ reklaminis tinklapis, ar tiesiog "Microsoft“ remiamas komiko puslapis.

Smalsumo formulė: pirmiausia Demetri ima koncertuoti po JAV, po to paleidžiamas tinklalapis. Pirmiausia įdedamas filmukas, kuriame nėra jokios užuominos apie Windows Vista, po to dar vienas, ir dar vienas, ir dar keli, kuriuose subtilių užuominų daugėja. Tobulas būdas užvirti blogų diskusijas apie naują produktą ir sukelti lankytojų norą sugrįžti pasižvalgyti po vis atnaujinamą tinklalapį.

Rezultatas

Laikas, kurį blogeris praleidžia clearification.com svetainėje – reklamos laikas. Kuo daugiau laiko praleista, tuo didesnė tikimybė, kad apsilankymas pavirs veiksmu – komentaru su nuotraukomis bloge, pasakojimu draugams ar, o, kuris esi aukštybėse, "Windows Vista“ įsigijimu. O "Google“ rodo – diskusijos bloguose ilgai netilo.

Vietoj išvadų

"Nissan Sentra“, "Pepsi Sierra Mist“ – dar keli iš vis daugiau prekinių ženklų, kurie pradedančius aktorius pasitelkia sukelti kalbas bloguose ir pasiekti prekinio ženklo tikslą.

Kai kasdien braidome po vis daugiau internetinės reklamos šiukšlių, interneto mados vėjas atpučia ateinančio sezono svetainių trendą: mažiau tiesmukos reklamos, daugiau originalumo.

Auka madai: užsuku į porą nuolat lankomų blogų, randu "Microsoft“ laiškus gavusių blogerių įspūdžius ir apie clearification.com šiandien skaitai ir tu, DELFI lankytojau.