Ir kviečia sėkmingai – tinklalapio savininkės bendrovės "Visit Sweden“ duomenimis, tinklalapis padėjo padidinti D. Britanijos turistų srautą 16 procentų. Britų dienraščiai "The Guardian“ ir " The Observer“ Švediją išrinko patraukliausia Europos valstybe.

Kas yra "Stockholm The Musical"?

D. Britanijos gyventojas Džeimsas ar Dženifer atsidaro tinklalapį, pasirenka savo vardą arba pseudonimą – nuo darboholiko iki nekaltos mergelės – ir jam dainuoja Stokholmas. Visi stokholmiečiai nori, kad Džeimsas ar Dženifer atvyktų – šaukia jų vardus ar slapyvardžius, merginos neša pirkinių krepšius, tradiciniai mėsos kukuliukai šoka lėkštėje.

"Mūsų draugas vis tiek bijo atvykti“ – paaiškėja po koncerto. Priklausomai nuo vardo ir slapyvardžio, stokholmiečiai pateikia atsakymą, ką daryti, jei neišleidžia mama ar draugas britas užsivertęs darbais.

Tikslinė grupė: „double income no kids“

Stokholmo miuziklas skirtas "DINKS“. Nenustebkite – svetainės savininkai "Visit Sweden“ taip vadina savo tikslinę grupę – ne naują britų futbolo komandą, o dvigubas pajamos gaunančius vaikų neturinčius Londono gyventojus (angl. double income no kids).

Todėl miuziklo kūrėjai sudarė populiariausių britų vardų sąrašą – tik atsidaręs tinklalapį lankytojas pasirenka savo vardą ir herojai dainuoja tik jam. Išnaudojamos virusinio marketingo galimybės – kviečiama sukurti ir nusiųsti miuziklą draugui.

Miuziklo parneriai – oro linijos "Scandinavian Airlines“, viešbučiai "Scandic“ and "Radisson SAS“. Idealus scenarijus: tik peržiūrėjęs miuziklą dar "Stokholme viskas kaip sapnas“ dainuojantis lankytojas sugrįžta į titulinį puslapį ir paspaudžia ant skilties "Bilietai“, į kurią rodo miuziklo atlikėjai.

Žinoma, čia iškart rezervuoja lėktuvo bilietą ir viešbučio kambarį.

Rezultatai: Švedija patraukliausia britų turistams?

Internetinis miuziklas britų turistų į Stokholmą pritraukia geriau nei Karlsonas ant stogo. Faktas juodu ant balto: britų nakvynės švedų viešbučiuose išaugo 16 procentų.

Duomenų paneigti "Visit Sweden“ pranešimą spaudai, jog tinklalapis padėjo britų "Guardian“ ir "Observer“ skaitytojus Švediją išrinkti patraukliausia Europos valstybe, taip pat nėra.

Vietoj išvadų

Internete dėl lankytojo dėmesio visi konkuruoja su visais: žemdirbių blogai su su Bilo Klintono katino Socks‘o tinklapiu. Kanų Liūtų apdovanojimuose konkuruoja geriausių rezultatų pasiekę tinklalapiai.

Švedų miuziklo pagrindinis konkurentas – "Hilton“ viešbučių tinklapis. Laimi miuziklas. Kodėl? Švedai – pirmieji. Pirmieji, kurie į šalį pakvietė internetiniu miuziklu. Stipri kūrybinė idėja padėjo į Stokholmą pritraukti britų turistų.

„Welcome to Lithuania“ – Gedimino paminklas nušoka nuo arklio ir ima miksuoti plokšteles.