Ką parduoda „Piracy kills music“ ?

Muziką internete. Muziką, už kurią (nuo interneto ir Napster.com gimimo) esame įpratę nemokėti nei cento.

Kaip parduoda Jūsų tinklalapis?

Išsamia informacija? Įmonės adresu? Gražia "vizitinės kortelės“ apdaila? Sudėtingomis animacijomis? Trimačiu šokinėjimu per butus? Video? Kūrybine idėja? Visais iš išvardintų? Nei vienu iš išvardintų?

Kaip parduoda „Piracy kills music“ ?

Prekinio ženklo emocija. Jai sukurti naudojama klasika tampanti lygtis: kūrybinė idėja + techninis įgyvendinimas = reali nauda verslui.

Kūrybinė idėja: Atlikėjų kapinės. Alfredo Hitchcoko stiliumi. Jei nelegaliai siunčiatės atlikėjo muziką, jį palaidojate. Negaudamas pelno, jis patenka po velėna. Paprasta.

Techninis įgyvendinimas: Videofonas: naudojama pernai išplėtota galimybė tinklapio fone rodyti video. Gyvi žmonės gyvose istorijose (angl. storytelling) gali sukurti stipresnę prekinio ženklo emociją.

Kokybiška informacija: Didžioji dalis informacijos perteikiama video. Lankytojas vaizdą įsimena nejučiomis, nedėdamas pastangų. Statistinė informacija – pavyzdys, kaip ją pateikti patraukliai. Naudojamos animacijos, įtraukiamas vartotojas, susiejami skirtingų sričių duomenys (angl. data mining).

Pabandau tinklalapyje įdėti vieną bylą į ftp serverį ir matau – jį atsisiųs 20 000 žmonių, nuostolis – 16 000 eurų. Jei penkis... Internete nusipirkti vieną dainų albumą ir keturias (kitų atlikėjų) dainas man kainuotų tiek pat, kiek mėsos pjausnys ir puodelis "Latte“ kavos išsinešimui.

Patogumas naudotis: skubu pasidžiaugti. Bet pabandykite ir patys.

Reali nauda verslui: Techninės priemonės tarnauja kūrybinei idėjai. Kūrybinė idėja – tinklalapio tikslui: skatinti pirkti muziką internete. „Piracy kills music“ nėra nekomercinė iniciatyva – norvegų leidybinės kompanijos/ internetinės muzikos pardavėjų portalai dalinasi pelną.

Kaip matuojate savo tinklalapio naudą?

Pardavimais? El. laiškų skaičiumi? Patinka/ nepatinka? Registracijomis prie naujienlaiškių? Laiku, praleistu svetainėje? Atsisiųstų prezentacijų skaičiumi? "Google" pozicijų reitingais? Visais iš išvardintų? Nei vienu iš išvardintų?

Kaip matuojamas „Piracy kills music“ ?

Praėjo mažiau nei mėnuo nuo starto, tačiau tinklalapis jau skina prestižinius rinkodarininkų ir kūrybininkų apdovanojimus. Tinklalapis norvegų kalba, neturintis angliškos versijos (pateikiame nuorodą į sukūrusios interneto sprendimų bendrovės versiją), aptarinėjamas šimtuose pasaulio komentatorių blogų.

Vietoj išvadų

90 % vartotojų uždaro tinklapį per pirmas 5 sekundes. Jie sako: nuobodu, matyta, banalu.

Gavęs 3 minutes vartotojo dėmesio internete, gali sukurti paklausą produktui/ paslaugai, kuri anksčiau neegzistavo. Rezultatas: tinklalapio savininkai skaičiuoja, kiek vartotojų sumokėjo už muziką internete. Už muziką, kurią visada siųsdavosi nemokamai.

Net jei nenorite galvoti, ką ir kaip parduoda Jūsų tinklalapiai, ar tie, kuriuose lankotės, „Piracy kills music“ galite gerai praleisti kelias minutes.