Viena įmonė, bendradarbiaujanti su „Oceanize“, paaiškina tokios naujojo metodo sėkmės priežastį: „Jei mes iškabiname reklamą ant universiteto skelbimų lentos, ji dingsta kitų pranešimų jūroje, o skrajutės išmetamos. Naujieji skelbimai pasilieka su studentais ilgai“.
Penketukas studentų iš trijų Japonijos universitetų pirmąjį nemokamo kopijavimo aparatą pastatė Keio universiteto kavinėje 2006-ųjų balandžio mėnėsį. Paslauga iškart tapo populiari: nemokamai spausdintis lapų dabar lūkuriuoja dvigubai daugiau studentų nei prie anksčiau toje vietoje stovėjusio įprastinio aparato.
Atsižvelgiant į auditoriją, ant lapų daugiausia spausdinami darbo skelbimai. Kopijoms naudojamas šiek tiek storesnis popierius. Taip spalvoti skelbimai nepersišviečia, o kopijavimo aparatuose sumažėja popieriaus kamščių.
Ateityje „Oceanize” planuoja plėsti veiklą ne tik Japonijos, bet ir užsienio universitetuose. Taip pat ketinama pritaikyti skelbimus konkretiems, pavyzdžiui, moterų universitetams.