Bendrovių, norinčių reklamuotis ant lapų kopijų, atsirado tiek, kad gaunamas pelnas yra gerokai didesnis už visas tokios paslaugos įrengimo ir išlaikymo išlaidas.

Viena įmonė, bendradarbiaujanti su „Oceanize“, paaiškina tokios naujojo metodo sėkmės priežastį: „Jei mes iškabiname reklamą ant universiteto skelbimų lentos, ji dingsta kitų pranešimų jūroje, o skrajutės išmetamos. Naujieji skelbimai pasilieka su studentais ilgai“.

Penketukas studentų iš trijų Japonijos universitetų pirmąjį nemokamo kopijavimo aparatą pastatė Keio universiteto kavinėje 2006-ųjų balandžio mėnėsį. Paslauga iškart tapo populiari: nemokamai spausdintis lapų dabar lūkuriuoja dvigubai daugiau studentų nei prie anksčiau toje vietoje stovėjusio įprastinio aparato.

Atsižvelgiant į auditoriją, ant lapų daugiausia spausdinami darbo skelbimai. Kopijoms naudojamas šiek tiek storesnis popierius. Taip spalvoti skelbimai nepersišviečia, o kopijavimo aparatuose sumažėja popieriaus kamščių.

Ateityje „Oceanize” planuoja plėsti veiklą ne tik Japonijos, bet ir užsienio universitetuose. Taip pat ketinama pritaikyti skelbimus konkretiems, pavyzdžiui, moterų universitetams.