Numerio perkėlimo paslauga – tai galimybė abonentui pakeisti dabartinį operatorių į bet kurį kitą veikiantį ryšio operatorių, nekeičiant savo abonentinio telefono numerio.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį numerio perkėlimo paslauga iš viso pasinaudojo 102,4 tūkst. mobiliojo ryšio ir tik 4,5 tūkst. fiksuotojo telefono ryšio abonentų.

Šios rinkos naujokės „Microlink Lietuva“ mažmeninio pardavimo direktorius Dainius Liulys pažymi, kad įmonei persivilioti TEO LT fiksuotojo ryšio klientus nėra lengva – trukdo pasirašytos sutartys ir technologiniai apribojimai.

„Tarkim, vienai skirtinei ISDN interneto linijai priskiriami 8 telefono numeriai. TEO LT teigia, jog technologiškai 4 numerių perkelti kitam operatoriui negalima, todėl klientas privalo migruoti su visais 8 numeriais“, – aiškina nepatogumus D. Liulys.

TEO LT atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas atremia kaltinimus, jog dėl TEO kaltės abonentai migruoja vangiai. Jis tvirtina, kad fiksuotojo ryšio tinklai visame pasaulyje turi daugiau apribojimų perkeliant numerius, ir tai esą susiję su technologiniais dalykais, tokiais kaip tinklo sudėtingumas.

Šis tinklas apima kelių kartų technologijas, nes buvo plečiamas etapais, todėl jis kur kas sudėtingesnis už mobiliojo ryšio tinklą, rašo "Lietuvos žinios".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją