Žaidėjas turi balansuoti tarp įvairių palestiniečių ir Izraelio šaltinių, kad priartėtų prie tikrosios įvykio versijos.

„Galite remtis propalestinietišku, harmoningu ar proizraelietišku požiūriu, – teigė Simonas Egenfeldtas-Nielsenas iš žaidimą sukūrusios bendrovės „Serious Games Interactive“. – Šiame žaidime gerokai labiau išryškinama asmeninė, emocinė patirtis.“

Kalbindamas žmones, žaidėjas vaikščioja po Jeruzalę primenantį miestą ir jo apylinkes. Tačiau konfliktui paaštrėjus, situacija tampa vis sudėtingesnė ir atveria kai kurias klestinčio smurto priežastis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją