Didžiulis saulės energija varomas bepilotis orlaivis, kurį sukūrė Kinijos aviacijos pramonės korporacijos (AVIC) – didžiausios šalies orlaivių gamintojos – Orlaivių projektavimo ir tyrimų institutas, pakilo 17 val. 50 min. vietos laiku ir po 26 minučių skrydžio sklandžiai nusileido.

Tai pirmasis AVIC sukurtas, aukštai skrendantis, nedidelio greičio orlaivis su itin aukštu sparno kraštinių santykiu, pirmasis didelis orlaivis su dviem fiuzeliažais ir pirmoji visiškai elektrinė didelių išmatavimų drono platforma, kurios vienintelis energijos šaltinis yra saulės energija. Šis orlaivis, primenantis savotišką „pseudopalydovą“ ir naudojantis efektyvią, švarią, ekologišką ir aplinkai nekenksmingą saulės energiją, gali ilgą laiką laikytis dideliame aukštyje ir atlikti tokias užduotis kaip žvalgyba iš didelio aukščio, miškų gaisrų stebėsena, atmosferos aplinkos stebėjimas, geografinis kartografavimas ir ryšių perdavimas.

Sėkmingas pirmasis skrydis padėjo tvirtą pagrindą didelių saulės energija varomų bepiločių orlaivių kūrimui ir šio modelio aprobavimui aviacijos pramonėje. Tai suteiks Kinijai dar didesnį postūmį plėtoti svarbias technologijas, apimančias naująją energetiką, kompozitines medžiagas bei skrydžių valdymą, ir pagerins šalies galimybes vykdyti užduotis artimajame kosmose ir atviroje jūroje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją