Dvejų metų trukmės misijos asteroido orbitoje tikslas yra ir nustatyti asteroido savybes bei išsiaiškinti jo evoliucinę istoriją, ir surinkti paviršiaus medžiagos mėginių bei vėliau pargabenti juos į Žemę laboratoriniams tyrimams.

Praeitą savaitę paskelbtas pirmas mokslinių straipsnių rinkinys, kuriuose analizuojami duomenys, surinkti zondui dar artėjant prie asteroido antroje praeitų metų pusėje. Kai kurie atradimai buvo paskelbti jau anksčiau – pavyzdžiui, netikėtai gruoblėtas asteroido paviršius bei greitėjantis jo sukimasis.

Asteroido paviršiuje atrasta daug mineralų, kurie formuojasi vandeningoje aplinkoje – tai reiškia, kad šie mineralai formavosi Saulės sistemos jaunystėje, kai asteroide dar buvo nemažai vandens. Paties asteroido sandara greičiausiai primena „nuolaužų krūvą“, t.y. jis sudarytas iš silpnai susijungusių atskirų įvairaus dydžio luitų.

Laikui bėgant, šie luitai kartais subyra ir susijungia iš naujo; taip asteroido paviršius nuolatos šiek tiek keičiasi, o visos jo dalys supanašėja tarpusavyje. Toks evoliucijos modelis paaiškina ir paviršiaus spektro savybes, ir jo gruoblėtumą. Taip pat labai netikėtas rezultatas buvo medžiagos tėkmės, lekiančios iš asteroido, tarsi iš kometos. Šis reiškinys gali būti susijęs su asteroido struktūra ir kartkartėmis pasitaikančiais jos pokyčiais, bet kol kas vienareikšmio atsakymo nėra.

Tyrimo rezultatai publikuojami septyniuose straipsniuose „Nature“.