Iš tikrųjų, didelės paslapties čia nėra. Visi lėktuvai yra kuriami taip, kad galios praradimas nereikštų neišvengiamos katastrofos. Jie privalo galėti kurį laiką sklęsti ir net nusileisti su išjungtais varikliais. „Boeing 747“ gali tai padaryti, jei tik tam yra tinkamos sąlygos. Vis dėlto, sklendimas tai nėra skrydis – tai tik kontroliuojama kelionė žemyn.

„Boeing 747“ yra tekę ne kartą skristi su vienu sugedusiu varikliu. Tenka skristi šiek tiek žemesniame aukštyje, tačiau avarinis nusileidimas nėra būtinas. Priešingai – tokiais atvejais kelionė tiesiog tęsiama. Jei lėktuvas netenka dviejų iš savo variklių, istorija yra visai kitokia – jam tampa sunku išlaikyti įprastą skrydžio aukštį.

Situacija blogesnė, jei abu neveikiantys varikliai yra po vienu sparnu – tuomet lėktuvas natūraliai nori sukti į vieną pusę. Vis dėlto ir tada „Boeing 747“ dar gali skristi gana stabiliai ir netgi šiek tiek kilti tam tikrose ribose – įprasto aukščio pasiekti jis negali ir jam tenka leistis avariniu būdu.

Yra buvę atvejų, kuomet „Boeing 747“ neteko ir visų savo variklių. 1982 metais „British Airways“ 747 virš Indonezijos įskrido į vulkaninių pelenų debesį, kuris iš karto užčiaupė visus keturis lainerio variklius. Lėktuvo kapitonas sutrikusiems keleiviams tuomet pasakė: „Ponios ir ponai, kalba kapitonas. Turime mažą problemą – užgeso visi keturi varikliai. Darome viską, ką galime, kad vėl juos užvestume. Tikimės, kad per daug nesijaudinate“. Nepaisant to, keleiviai jaudinosi – „Boeing 747“ lėtai sklendė žemės link. Galiausiai vienas variklis užsivedė ir paaiškėjo atsakymas į straipsnio pavadinime iškeltą klausimą – „Boeing 747“ toliau sklendė žemyn.

Vieno variklio nepakanka palaikyti pastoviam skrydžio aukščiui – jis tik sulėtina kelionę link žemės. To skrydžio keleiviams pasisekė, nes po kiek laiko užsivedė ir antras variklis ir „Boeing 747“ galėjo net šiek tiek padidinti skrydžio aukštį. Galiausiai lėktuvas saugiai nusileido avariniu būdu jau su trim veikiančiais varikliais, nors jie dirbo prastai.

Po kelių savaičių panaši istorija pasikartojo – į tą patį vulkaninių pelenų debesį įskriejo „Singapore Airlines“ lėktuvas ir neteko visų keturių savo variklių, tačiau sugebėjo juos užvesti.

Taigi, vieno variklio „Boeing 747“ nepakanka, tačiau jis gali sulėtinti kritimą ir taip išgelbėti žmones. „Boeing 747“ taip pat gali išpilti degalus ore, sumažindamas savo svorį, o pilotai daug valandų praleidžia treniruodamiesi tokiems atvejams. Todėl šie seni lėktuvai vis tiek yra labai saugus būdas keliauti.