Pagrindines renginio temas, kurios leidžia pajausti ateities technologijų vystymosi kryptis, būtų galima suklasifikuoti taip:

- Lietimui jautrios technologijos, skirtos kasdieniam darbui – kompiuterį pakeičia ekranas, kur naudotojas prisiliesdamas tvarko informaciją, naršo dokumentus ir sąveikauja su multimedija.

- Nuotolinis judesio atpažinimas, leidžiantis, pavyzdžiui, žaisti video žaidimus visiškai nesinaudojant jokiu įrenginiu - nebereikia nei klaviatūros, nei vairalazdės.

- Robotų technika – nuo savadarbių robotukų iš "Lego" konstruktoriaus iki androidų, galinčių savarankiškai vykdyti nurodymus.

- Kompiuterių "tiuningas" – originalios išvaizdos kompiuterių konstravimas, kai kompiuteris virsta mažu gėlynu, žvaigždžių karų mašina ar sujungiamas su duonos skrudintuve; ir greitaveikos pakeitimai, kuomet didinamas procesorių galingumas ir daromi atradimai techninės įrangos srityje.

- Kūriniai, jungiantys meną, žaidimą ir kompiuterines programas - pavyzdžiui, žmogus gali judesiais valdyti priešais jį projektuojamą skrydį virš žemės.

- Naujos kartos automobiliai – hibridai, pilnai kompiuteriu valdomi arba kompaktiški ir paprasti kaip dviratis.

- Astronomija – šios srities dalyvių komanda renginio metu diskutuoja apie Europos kosmonautikos ateitį ir konstruoja zondą, kilsiantį į 30 km aukštį.

Renginys inovatyvus ne tik savo turiniu, bet ir forma – visi dalyviai gyvena virš 3000 kv. metrų ploto dengtame kempinge, o laiką leidžia atviroje erdvėje šalia gyvai rodomų, veikiančių, gyvenančių savo gyvenimą įrenginių: robotų, modifikuotų kompiuterių, ekranų ir žmonių, kalbančių apie savo idėjas. Pusė bendravimo verda gyvai, o kita, nematoma pusė – virtualiai, bevieliame tinke, kuris neišjungiamas 24 valandas per parą.