Tai leis gauti 3 milijonus eurų. Be to, zoologijos sodas apdairiai įregistravo žodį „Knutas" kaip prekės ženklą. Ekspertai tikisi, kad teisės juo naudotis pardavimas leis uždirbti dar 3-5 milijonus eurų.

Taip pat reikia informuoti, kad per tris pirmąsias Knuto demonstravimo dienas zoologijos sodas pardavė 3 tūkstančius pliušinių baltųjų meškiukų. Vidutinė kiekvieno žaisliuko kaina - 7 eurai. Beje, paklausa tokia didelė, kad administracija užsakė firmai gamintojai dar 10 tūkstančių "knutų".

Tiesa, zoologijos sodo išlaidos dėl lokiuko irgi išaugo. „Pavyzdžiui, mes turėjome papildomai pasamdyti tris sargus“, - sako finansų direktorius Herald‘as Ulich‘as.

Sociologijos instituto „Enmid“ duomenimis, 58 procentai vokiečių jaudinasi dėl praėjusių metų gruodį gimusio baltojo lokiuko likimo. Motina jo atsisakė, todėl pagal galiojančias taisykles jis turėjo būti užmigdytas. 44 procentai Vokietijos piliečių mano, jog Knuto atvejis padės geriau suprasti būtinybę ginti gyvūnus.