S. Nainė – drabužių kūrėja, atlikėja ir laidų vedėja – sako, kad dabar jai širdžiai mieliausias darbas – „Nunu“, o visa kita moteris vadina papildoma veikla. Paprastumą, sportinį stilių ir eleganciją sujungianti moteris neslepia, kad nėra vienos formulės, kaip žengti pirmuosius žingsnius į savo verslą.

„Jei atvirai, aš negalvoju, kad koks nors sukurtas šablonas išimtinai tiktų visiems. Tai, kas tinka vienam verslui, gali visiškai nepasiteisinti kuriant kitą. Manau, reikia mokėti įžvelgti, kurie sprendimai pasiteisina ir tinka konkrečiai sričiai, o kurie veikia mažiau. Patarimų daug ir tai yra gerai. Svarbiausia, mokėti atsirinkti juos, modifikuoti pagal save ir pritaikyti savo verslui. Kalbant apie mane, apskritai negalvojau ir neplanavau kurti savo verslo. Viskas susidėliojo savaime. Aš tiesiog nuo pat pradžių aiškiai įsivaizdavau, kaip viskas turėtų būti, jei turėčiau savo prekių ženklą. Ir palaipsniui tuos suplanuotus punktus vykdžiau bei vykdau“, – dalijasi žinoma moteris.

S. Nainė neslepia, kad sutuoktinio Jono Nainio palaikymas tapo visko pradžia. Ji pasidalijo su sutuoktiniu mintimis apie idėją sukurti savo prekių ženklą, ir vyras tapo jos įkvėpėju bei stipriausiu ramsčiu.

„Jeigu ne Jonas, tikriausiai nebūčiau drįsusi mesti samdomo darbo ir užsiimti tik „Nunu“, tad tvirtai galiu sakyti: jeigu ne Jonas, niekada nebūčiau pabandžiusi sukurti ką nors savo“, – atvirauja Simona.

Kaip sukurti prekių ženklą? S. Nainė sako, kad, prieš pradedant vykdyti naują veiklą, planas, be jokios abejonės, turi būti. Ir ne su vienu, bet su keliais scenarijais.

„Reikia numatyti, kaip bus, jeigu pasiseks, kaip bus, jeigu pasiseks tik iš dalies, kaip bus, jei visai nepasiseks, ir kas bus, jeigu apskritai nepasiteisins projektas. Faktas, kad turi turėti tikslus ir būti apskaičiavęs, ką stengiesi pasiekti. Minimaliai pradžiai man reikėjo investuoti į prekių ženklo patentą, logotipo sukūrimą, pirmųjų gaminių audinius, fotosesijas, pakuotes, verslo liudijimą. Pradėjau su labai minimaliomis investicijomis“, – pasakoja „Nunu“ prekės ženklo įkūrėja.

Ar sunku rasti savo sekėją, kuris ne tik pagirtų darbą ar kūrinį, bet ir jį įsigytų? S. Nainė sako, kad vadovaujasi auksine taisykle, – pasitikėjimą reikia užsitarnauti.

„Niekada per prievartą mielas nebūsi, todėl kišti ar brukti žmogui savo gaminius, kurie jam nepatinka, būtų juokinga. Mano tikslas ne toks. Aš turiu daug klientų, kurie vis grįžta ir grįžta apsipirkti „Nunu“. Be to, neįkainojama reklama yra „iš lūpų į lūpas“. Žinomumas tikrai padeda išreklamuoti savo gaminius, pasiekti didesnę auditoriją. Bet jei išreklamuotas gaminys ar produktas nepateisina lūkesčių, klientas pas tave negrįš. Taigi išreklamuoti ir tiesiog gražiai pakalbėti į instagramo kamerą neužtenka“, – patirtimi dalijasi S. Nainė.

Moteris sako, kad norint įgyvendinti savo idėją, nebūtina tapti žinomu žmogumi visuomenėje.

„Manau, yra daug pavyzdžių, kai nežinomi žmonės sukuria puikius verslus ir išplėtoja prekių ženklus. Galbūt mus žmonės tiesiog mato dažniau. Yra ir tokių, kurie vysto didžiulius verslus, bet mėgsta būti nuošalyje ir niekur nefigūruoja. Čia kaip kas pasirenka. Aš, kai paleidau „Nunu“, tikrai nebuvau itin populiari. Manau, pataikiau labai laiku įkurti prekių ženklą: tuo metu nebuvo labai didelio pasirinkimo“, – pasakoja moteris ir priduria, kad mielai dalijasi sėkmės istorija su žmonėmis, kuriems to reikia kaip įkvėpimo, tačiau kelią, kuriuo eiti, kiekvienas turi rasti pats.

S. Nainė savo įžvalgomis dalinsis ir su LOGIN konferencijos dalyviais. LOGIN vyks gegužės 24-28 dienomis – tik nuotoliniu būdu, tiesiogiai, nemokamai bus transliuojama „Delfi“ bei „15min” portaluose. Su visais pranešėjais galite susipažinti www.login.lt ir savo darbo kalendoriuose pasižymėti tuos pranešimus, kurių laukiate labiausiai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)